تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از5 میلیارد ریال اعتبار مسکن سازی به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بیش از5 میلیارد ریال اعتبار مسکن سازی به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار بلاعوض از محل اعتبارات حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) برای نوسازی،بهسازی،کمک به احداث خانه و تکمیل واحدهای نیمه تمام افراد کم درآمد روستایی این استان اختصاص یافت.


سهراب رئیسی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این میزان اعتبار 780 میلیون ریال به افراد زیرپوشش بهزیستی استان که دارای دو معلول و بیشتر بودند، اختصاص یافت.
به گفته وی، 700 میلیون ریال اعتبار نیز به 35 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بهسازی مسکن پرداخت شد.
رئیسی ادامه داد: از این میزان اعتبار سهمیه استان سه میلیارد و 600 میلیون ریال نیز به اقشار کم درآمد که زیرپوشش هیچ نوع نهاد حمایتی نبودند، پرداخت شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: طی تفاهم نامه مشترک با سازمان بهزیستی، انجمن خیران مسکن ساز، بنیاد مستضعفان و سازمان ملی زمین و بنیاد مسکن مقرر شد تسهیلات بلاعوض برای احداث خانه و تکمیل واحدهای نیمه تمام افراد زیرپوشش بهزیستی (خانواده های دارای فرد معلول )تسهیلات پرداخت شود.
رئیسی گفت: 116خانواده دارای تک معلول برای تسهیلات مسکن به بنیاد مسکن معرفی شده که 92مورد به بانک معرفی و تا کنون به 32نفر تسهیلات مسکن پرداخت شده است.
وی گفت: 748 روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد 539 روستا بالای 20 خانوار بوده و طرح هادی تمامی این روستاها تهیه شده است.
گفتنی است ، بخش قابل توجهی از شهرهای استان چهارمحال وبختیاری دارای جمعیت زیر 20 هزار نفر است و خدمات بخش مسکن را از بنیاد مسکن دریافت می کنند.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 حضرت امام (ره) دو ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان رهبر انقلاب تاسیس شد که از آن زمان تا کنون خدمات بسیار زیادی در بخش مسکن بویژه مسکن روستایی و طرح های هادی داشته است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 11:04:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن