تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرآوری گندم و صادرات آرد از گلستان نیازمند توجه و سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گرگان - ایرنا -گلستان ازاستان های برتر کشور در کشت و تولید گندم بوده، اما تاکنون از ظرفیت فرآوری و صنایع تبدیلی این محصول در جهت افزایش اشتغال، درآمد مردم منطقه و صادرات کمتر استفاده شده است.
به گزارش ایرنا خرید تضمینی مازاد بر نیاز افزون بر یک میلیون تن گندم از کشاورزان گلستان و نداشتن آلایندگی واحدهای تولید آرد استان از جمله مزیت های سرمایه گذاری در فرآوری گندم به آرد و صادرات آن می باشد.
علاوه بر این مرز ریلی اینچه برون گنبدکاووس در قالب راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان از دیگر مزایا و زمینه ساز واردات گندم از قزاقستان و فرآوری و صادرات آن از گلستان است.
راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان آذرماه سال 93 با حضور روسای جمهوری سه کشور در مرز اینچه برون واقع در شرق استان گلستان افتتاح شد.
وجود چنین ویژگی هایی در استان، فرصت را برای ترغیب مسئولان اقتصادی استان در سال جاری به منظور سرمایه گذاری بیش از گذشته در امر توسعه کارخانه های آرد گلستان فراهم کرده است.
از سوی دیگر تولید بالای گندم در کشور قزاقستان و امکان انتقال آن از طریق راه آهن بین المللی به گلستان و فرآوری و صادرات آن به دیگر کشورها از دیگر مزیت ها در این بخش است.
سالانه حدود 400هزارهکتار از اراضی استان گلستان به کشت گندم اختصاص پیدا می کند.
مسئولان ارشد اقتصادی استان گلستان ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرآوری گندم و صادرات آرد از گلستان نیازمند توجه و سرمایه گذاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن