تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح ساختمان امور انتقال شرق معاونت شرکت برق منطقه ای سمنان بنام شهید سید محمد رضا موسوی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افتتاح ساختمان امور انتقال شرق معاونت شرکت برق منطقه ای سمنان بنام شهید سید محمد رضا موسوی استان‌ها > سمنان - در آستانه سالروز بزرگداشت شهدا و با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره و معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس و معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و خانواده شهید سید محمد رضا موسوی ساختمان امور انتقال شرق معاونت بهره برداری این شرکت بنام شهید سید محمد موسوی افتتاح گردید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین حجه الاسلام والمسلمین محمدی ، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، بزرگداشت شهیدان را وظیفه همه مسئولین و مردم دانست و اظهار داشت : شهدا با نثار جان خود به عالی ترین درجات قرب الهی رسیدند و آزادگی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند که زنده نگهداشتن یاد آنان ، کمترین وظیفه ای است که می توان اداء نمود.
وی با اظهار قدردانی از مدیر عامل و مجموعه مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در پاسداشت شهدای انقلاب گفت : مقام شهدا آنچنان رفیع می باشد که نیازی به گرامیداشتن ما ندارند لیکن تجلیل از مقام شامخ آنان و خانواده محترمشان ، در اقداماتی چون نامگذاری ساختمان های اداری موجب زنده نگهداشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.
مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان هم در این با اشاره به اقدامات انجام گرفته دربزرگداشت مقام شهیدان در این شرکت افزود : این فعالیتهاکمترین کاری است که در قبال اداء دِین به شهدای گرانقدر صورت گرفته،که امید است مورد قبول درگاه الهی و رضایت شهیدان قرار گیرد.
در حاشیه این مراسم مهندس محمدهادی سالار ، مسئول امور ایثارگران شرکت برق منطقه ای سمنان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش ایثارگران و خانواده شهدای همکار پرداخت .
وی نامگذاری ساختمان های اداری شرکت به نام شهدای همکار و برخی از شهدای منتسب به کارکنان ، دیدار با خانواده شهدای همکار و منتسب ، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده ، را از جمله فعالیت های شرکت برق منطقه ای سمنان دراین زمینه دانست .
گفتنی است در ادامه این مراسم نسبت به غرس نهال توسط خانواده شهید سید محمد رضا موسوی و سایر شهدای گرانقدر توسط حاضرین مراسم اقدام و سپس حاضرین با حضور در گلزار شهدای شهرستان شاهرود به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ، ادای احترام نمودند .

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 17:24:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن