تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803008025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: دوست ندارم سکوها خالی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچیچ: دوست ندارم سکوها خالی باشند
دراگان اسکوچیچ می گوید باید ابراز ناخرسندی کنم بابت اینکه تماشاگران نمی‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند،‌ چون ما بازی می‌کنیم به خاطر هواداران.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:
برای هواداران بازی می کنیم  طبیعتاً اطلاع دارید که هر دو تیم بدون برخی از بازیکنان استاندارد خود بازی می‌کنند. به هر حال طبیعی است که بهترین تیم، تیمی خواهد بود که وضعیت جاری را درک کند. انتظار من این است که بازی خوبی ببینیم و نتیجه خوبی هم در کنارش کسب کنیم. باید ابراز ناخرسندی کنم بابت اینکه تماشاگران نمی‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند،‌ چون ما بازی می‌کنیم به خاطر هواداران.
تراکتورسازی راحت تر ارنج می کند قبل از بازی به کسب یک امتیاز فکر نمی‌کنیم و با مساوی هم راضی نمی‌شویم. مطمئناً در این بازی هم هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند. تراکتورسازی تیم خوبی دارد و اگر حرف من را قبول داشته باشید، تراکتورسازی راحت‌تر می‌تواند ارنج کند. ما بازیکنانی داریم که قرارداد سه ساله با ما دارند، اما اکنون در تراکتورسازی سرباز هستند. باید برای تراکتورسازی در آسیا آرزوی موفقیت کنم، اما این حق ماست که بهترین تیم‌مان را برای کسب پیروزی و شکست تراکتورسازی به میدان بفرستیم.
با فولاد قرارداد دارم من با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم و زمان که برسد درباره ماندن یا نماندنم فکر خواهم کرد. اکنون تمام تمرکزم این است که فولاد در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.
دوست ندارم سکوها خالی باشند اگر اجازه بدهید زیاد وارد این مسائل نشوم، چون ارتباطی به من ندارد. من به عنوان یک ورزشکار و مربی دوست ندارم جایی بازی کنم که سکوها خالی هستند. من فکر می‌کنم اگر حضور هواداران مجاز بود و 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند، بازی برای ما هم بهتر بود. بگذارید سر من در کار خودم باشد و مطمئناً هستند کسانی که بهتر می‌توانند به این سؤال پاسخ بدهند. گفته بودم زمانی که اینجا آمدم، بازیکنان زیادی را از دست دادیم. نیمی از تیم را به دلیل مسائل سربازی و اتفاقات ناخواسته بازیکنان‌مان را از دست دادیم. ما هشت بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم و شش بازیکن گرفتیم. سوءتفاهم نشود، منظورم این بود که تراکتورسازی راحت‌تر می‌تواند تیمش را ارنج کند و منظور خاصی نداشتم.
تراکتورسازی همیشه قوی است متأسفانه در هفته‌های اخیر مشکلات زیادی داشتیم که با مصدومیت روبه‌رو شده بودند. مساریچ یک ماه است که مصدومیت دارد و ابراهیمی هم مصدوم شده است. نبود این بازیکنان و البته چاگو کار ما را سخت می‌کند، اما بازیکنانی که در حال حاضر داریم در فرم خوبی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. با این حال تراکتورسازی همیشه یک تیم قوی است و اگر می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم باید کار را به خوبی پیش ببریم.


16:01  1394/12/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن