تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جماعت باید امام محله هم باشد/ چرا آمار طلاق افزایش یافته است؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: حجت الاسلام کفیل گفت: ائمه جماعت مساجد تنها به حضور در صف اول نماز و خواندن نماز بسنده نکنند و باید امام محله خود شده و از همه اتفاقات محله با خبر و یار و همراه اهالی باشد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آناج ، حجت الاسلام محمد صادق کفیل در مراسم تجلیل از فعالین کانون های فرهنگی و هنری مساجد به قابلیت های مساجد در عرصه های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور خانواده ها در مساجد، این اماکن عبادی می توانند تحولات زیادی را در جامعه ایجاد کنند.
وی علت گسترش کانون های مساجد در بین مردم را پیوند نظام خانواده دانست و افزود: متاسفانه شاهد هستیم که نظام خانواده هر روز متزلزل تر می شود و آمار طلاق نیز رو به افزایش است که در این میان کانون های فرهنگی برای کاهش این آمار می توانند قدم های خوبی را بردارند.
رئیس مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه نظام خانواده متکبر نیست، بیان کرد: باید در وهله اول به مسجدی ها بیاموزیم که چگونه با فرزند خود ارتباط برقرار کنند.
وی یادآور شد: یکی از مهمترین محورهای تربیت فرزندان بر عهده خانواده ها است که بر همین اساس یکی از عمده فعالیت های کانون های مساجد باید در حوزه آموزش دهی به خانواده ها باشد.
حجت الاسلام کفیل، مساجد را مکانی امن برای خانواده ها عنوان کرد و بیان داشت: خانواده ها سعی کنند همانند برخی ...
[ مشاهده متن کامل خبر امام جماعت باید امام محله هم باشد/ چرا آمار طلاق افزایش یافته است؟ در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

چهارشنبه ، ۱۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن