تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد تیم های شهرداری برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساری- ایرنا- دیدار دوم تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری اراک برای کسب مقام قهرمانی رقابت های امسال لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در حالی در مرکز مازندران برگزار می شود که جام قهرمانی این مسابقات نیز به ساری آورده خواهد شد.
دیدار دوم و حساس این دو تیم از ساعت 16 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می شود.
دیدار نخست دو تیم که یکشنبه همین هفته در اراک برگزار شد ، با برتری 3بر2 تیم شهرداری این شهر برابر سازمان عمران شهرداری ساری به پایان رسید.
دیدار دوم این دو تیم را نیز اگر تیم شهرداری اراک برنده شود ، جام قهرمانی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته یک کشور ، یادواره 200 شهید والیبالیست ایران را بالای سرخواهد برد.
وضعیت برای تیم سازمان عمران شهرداری ساری فرق می کند . این تیم در صورت پیروزی در بازی امروز برابر شهرداری اراک ، باید سرنوشتش را برای آزمودن شانس قهرمانی به دیدار سوم گره برند ، دیداری که روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد .
در این مرحله تیم های شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری در سه مسابقه به مصاف یکدیگر می روند و فاتح دو بازی عنوان قهرمانی را به دست می آورد.
شهرداری اراک برای رسیدن به این مسابقه ابتدا در مرحله مقدماتی در گروه سوم صدرنشین شد و در مرحله نخست پلی آف تیم ملوان تهران را از پیش رو برداشت.
اراکی ها در مرحله یک چهارم نهایی نماینده دامغان (متین) ...
[ مشاهده متن کامل خبر نبرد تیم های شهرداری برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
نبرد تیم های شهرداری برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال






چهارشنبه ، ۱۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن