تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819436376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 60 پروژه زیباسازی معابر شهری در اصفهان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصفهان - ایرنا - اجرای 60 پروژه زیباسازی معابر و گذرگاه های شهر اصفهان روز سه شنبه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد آغاز شد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در آیین آغاز اجرای این طرح های زیباسازی گفت: نقاشی دیوارها، ایجاد نمادهای حجمی، آب نما و مزین شدن برخی از گذرگاههای شهر اصفهان به نمادهایی از معماری سنتی از مهمترین این طرح هاست.
مهدی بقایی، توجه به سلایق مردم، ایجاد نشاط اجتماعی و تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی شهر را از رویکرد های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد و افزود: برنامه های این سازمان توسط کارگروه و تیم های کارشناسی تدوین شده است.
وی، گسترش افسردگی و اضطراب در بین شهروندان را دو معضل جدی در شهر اصفهان دانست و افزود: زیبا سازی معابر و گذرگاههای شهر تاثیر بسزایی در برطرف شدن این دو معضل دارد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه نقاشی دیواری در قالب نقاشی سه بعدی، نقش برجسته و نقاشی خط در نقاط مختلف شهر اصفان انجام شده که محتوای موضوعی این نقاشی ها، هویتی، مذهبی، دفاع مقدس در راستای هویت دینی و انقلابی اصفهان و سرگرمی و همچنین ایجاد شادی و نشاط است.
بقایی بودجه امسال سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان را 130 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای 60 پروژه زیباسازی معابر شهری در اصفهان آغاز شد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
اجرای 60 پروژه زیباسازی معابر شهری در اصفهان آغاز شد






سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن