تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820882234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه کردستان: هدف بسیج کمک به دولت در مسیرهای سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرمانده سپاه کردستان: هدف بسیج کمک به دولت در مسیرهای سخت است استان‌ها > کردستان - ایرنا نوشت: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج در قالب کارگروه های خود به دولت کمک می کند تا در راه ها و مسیرهای سخت عبور کند.

سردار محمدحسین رجبی شامگاه دوشنبه در نشست سالانه مجمع بسیج استان کردستان در سنندج، حرکت در خط ولایت را از راهبردهای بسیج دانست و افزود: بسیج با حضور فعال در انتخابات، فعالیت های عمرانی و فرهنگی در تحقق اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی خوش درخشید.
وی به مسئولیت کارگروه های بسیج در خصوص اقتصاد مقاومتی و امور فرهنگی به عنوان یک برنامه اولویت دار اشاره کرد و گفت: بسیج با رفع بن بست ها و انجام کار کارشناسی شده و دقیق، باید توانمندی خود را با منطق به ظهور برساند.
سردار رجبی با بیان اینکه اهمیت برنامه های فرهنگی و دغدغه متولیان امور فرهنگی قابل درک است اظهار کرد: بسیج با ایجاد امنیت پایدار و سالم سازی فرهنگی، باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کند.
او به ایجاد دهکده مقاومتی و گسترش این برنامه در سطح استان و حتی کشور به عنوان یک برنامه قابل توجه تاکید کرد و افزود: اثرپذیری برنامه های بسیج در همه فعالیت ها به عینیت می توان دید و برای همگان نیز ملموس است.
فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: بسیج باید مردم را از برنامه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر فعالیت های خود مطلع نماید و راهکارهای استفاده از نیروی قوی مردمی را احصا نماید.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج به طور تمام قد از برنامه اقتصاد مقاومتی حمایت می کند گفت: مشورت یک اصل خدشه ناپذیر در موفقیت امور است و مجمع بسیج استان کردستان نیز در این راستا از همفکری و همراهی همه دلسوزان بهره می گیرد.
سردار رجبی اضافه کرد: بسیجی فقط به لباس مخصوص پوشیدن محدود نمی شود، هرکس در هر موقعیتی که این نظام را تقویت و کشور را در برابر دشمن مقاوم نماید، بسیجی است.
او با اشاره به منشور راهبردی بسیج اظهارکرد: رونق اقتصادی با عدالت اقتصادی باید همگام باشد و منجر به وفاق و همدلی بیشتر ملت گردد.
مجمع بسیج استان کردستان هر سال با حضور نمایندگان و روسای قشرهای مختلف عضو بسیج، در مرکز استان برگزار و اهم برنامه و اولویت های کاری سال در آن مطرح می گردد.

کلید واژه ها: استان کردستان - بسیج -




سه شنبه 18 اسفند 1394 - 14:45:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن