تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوادث ترافیکی شهرضا ۸ درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه حوادث ترافیکی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳، ۸ درصد کاهش داشته است، گفت: امسال تصادف موتورسواران با ۳۵۷ مورد، خودرو با ۲۹۹ مورد و عابرپیاده ۱۳۹ مورد حوادث را به خود اختصاص دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشهرضا ، سیدحجت الله موسوی با اشاره به وضعیت موجود آمار مصدومان سوانح و حوادث در 9 ماهه سال 94 در شهرضا اظهار داشت: در 9 ماهه سال94 در شهرستان شهرضا 2 هزار و 425 نفر مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه بالاترین درصد حوادث مربوط به آسیب های ترافیکی با 32 درصد و کمترین آسیب مربوط به سوختگی با 2 درصد است، افزود: در 9 ماهه سال 94، حوادث منزل 37.7 درصد، کوچه 34.8 درصد و حوادث محیط کار 10 درصد حوادث شهرضا را شامل شدند.
رئیس مرکز بهداشت شهرضا با اشاره به اینکه تعداد حوادث منجر به فوت 7 مورد بوده، بیان کرد: حوادث ترافیکی با 57 درصد بیشترین علت مصدومیت ها در شهرستان بوده است.
وی با بیان اینکه 75 درصد حوادث مربوط به جنس مذکر و 25 درصد مونث بودند، گفت: 77 درصد از مصدومان در مناطق شهری، 10 درصد در روستا و 13درصد در خارج از شهر بودند.
موسوی با بیان اینکه سن 15 تا 39 سال بیشترین آمار تصادفات را شامل می شود، افزود: جوانان 20 تا 24 ساله با 14.7 درصد در صدر آسیب دیدگان حوادث هستند.
وی با مقایسه آمار مصدومیت ها بین سال های 92 تا 94 در شهرضا، اظهار داشت: کل حوادث در ...
[ مشاهده متن کامل خبر حوادث ترافیکی شهرضا ۸ درصد کاهش یافت در خبرگزاری تسنیم ]
حوادث ترافیکی شهرضا ۸ درصد کاهش یافت






سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن