تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمد عسیری، خط قرمز سعودی ها را اعلام کرد/ "رعد شمال" علیه ایران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: احمد عسیری، خط قرمز سعودی ها را اعلام کرد/ "رعد شمال" علیه ایران نیست بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: مشاور وزیر دفاع عربستان مدعی شد، رزمایش‌های رعد شمال بر جنگ با گروهک‌ها و نیروهای غیرنظامی متمرکز است.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، احمد عسیری، مشاور وزیر دفاع عربستان در کنفرانسی مطبوعاتی که در شمال شرق این کشور برگزار شد، گفت: رزمایش‌های رعد شمال تمرین مشترک نیروهای چند کشور با هدف کسب تجربه و تبادل آن و نیز بالا بردن آمادگی جنگی کشورهای شرکت‌کننده محسوب می‌شود.

عسیری افزود: رعد شمال علیه ایران نبوده و تنها برای بالا بردن آمادگی نیروهای کشورهای شرکت‌کننده جهت حمایت از امنیت داخلی و خارجی‌شان است.

مشاور وزیر دفاع عربستان در ادامه مدعی شد: ایران اولین کشوری است که از شبه‌نظامیان برای دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه استفاده کرد.

وی افزود: کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تمامی اقدامات لازم جهت حمایت از امنیت ملی‌شان را اتخاذ خواهند کرد.

عسیری ادامه داد: رزمایش‌های کنونی مستقیما به ائتلاف اسلامی مرتبط نبوده اما اهدافش در راستای مبارزه با تروریسم و حفظ منافع کشورهای شرکت‌کننده هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی جامعی انجام خواهد شد، افزود:‌ رزمایش‌های رعد شمال روز پنجشنبه پایان خواهد یافت.

وی تاکید کرد که امنیت عربستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خط قرمز است و می‌توان هدف رزمایش رعد شمال را به وقایع منطقه ربط داد.

عربستان از 14 فوریه گذشته میزبان رزمایش‌های نظامی تحت عنوان رعد شمال است که طبق اعلام رسمی این کشور با مشارکت 20 کشور عربی و اسلامی در آن، بزرگترین رزمایش در کل منطقه است. 52310

کلید واژه ها: عربستان -




سه شنبه 18 اسفند 1394 - 11:43:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن