تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل قم باید در سطح ملی مورد توجه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: شهردارقم، گفت: قم مرکز تشیع و خاستگاه انقلاب است و روند خدمات رسانی در این شهر باید به گونه ای باشد که نماد شهر اسلامی در جهان باشد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، مرتضی سقائیان نژاد عصر امروز با اشاره به سرانه فضای سبز شهر قم اظهار کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز قم ۱۷ مترمربع است که سعی داریم سالانه ۳ متر سرانه فضای سبز همشهریان قمی را بالا ببریم.
شهردار قم برنامه دیگر شهرداری در حوزه ساماندهی وانت بارها و متکدیان را مورد توجه قرار داد و افزود: برای وانت بارهایی که ساکن قم هستند شناسنامه تهیه می شود و با همکاری دادگستری در آینده نزدیک برنامه ساماندهی سطح شهر را اجرا خواهیم کرد.
وی ادامه داد: طبق توافقی که با دادگستری قم صورت گرفته است در قالب طرحی مشخص از ۱۵ فروردین برنامه ساماندهی وانت بارها و متکدیان اجرایی خواهد شد.
سقائیان نژاد به بازسازی تشکیلاتی شهرداری قم در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: سعی داریم با ساماندهی روندها در سیستم شهرداری، چابکی مدیریت شهری قم را بالا ببریم.
وی تبدیل شهر قم به یک شهر هوشمند را ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسائل قم باید در سطح ملی مورد توجه باشد در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.qom.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن