تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مباحث نهایی بودجه 95 شهرداری کرج در جلسات پایانی کمیسیون تلفیق شورا بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مباحث نهایی بودجه 95 شهرداری کرج در جلسات پایانی کمیسیون تلفیق شورا بررسی شد استان‌ها > البرز - یکصد و بیست و چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق به ریاست روح الله کیان در سالن جلسات پارلمان شهری و با حضور حداکثر اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت مدیریت شهری کرج ، روح الله کیان گفت: از جمله لوایح مطرح شده در این کمیسیون شامل تعیین اعتبارات پروژه های تعریض پل های جاده چالوس از خط 4 حصار تا تونل مرکز، ساخت المان شهداء، مطالعه و جابه جایی ستون های پل کلاک، باغ موزه دفاع مقدس و ... بود.

رئیس کمیسیون تلفیق، افزود: کمیسیون تلفیق روزهای پایانی را سپری می کند و تلاش مي‌كنيم به آخرين مباحث مربوط به بخش هزينه‌ي لايحه‌ي بودجه 95 پرداخته و مصوبات را به فرمانداری ارسال کنیم.

کیان با اشاره به پروژه تعریض پل های جاده چالوس، حد فاصل حصار تا تونل مرکزی گفت: وضعیت ترافیک در حد فاصل ذکر شده به گونه ای است که اصلاح معبر در آن ضروری بوده و شهرداری کرج با توجه به حساسیت و ضرورت ایجاد تغییرات در پل ها و معابر مذکور نسبت به اجرای عملیات اقدام می کند.

وی همچنین به بیان روند اجرایی پروژه ادامه بلوار ماهان پرداخت و افزود: این پروژه که هم اکنون در حال اجرا است؛ در آینده نزدیک به شهروندان کرجی تقدیم می شود که با انجام آن شاهد کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر و کاهش زمان و هزینه سفر خواهیم بود.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 17 اسفند 1394 - 16:02:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن