تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت مشکلات شهروندان در ۵۲۰ موضوع مرتبط با مدیریت شهری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ در ۵۲۶ موضوع شهری آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم بوده و تماس ها، ثبت و پیگیری شده و نتیجه به شهروندان ارائه می شود.
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم خسروی با اشاره به خدمات ویژه سامانه 137 و 1888 شهرداری قم در خصوص اجرای طرح های شهرداری اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند طرحی را با عنوان «هبه» با هدف جمع آوری لوازم خانگی مازاد شهروندان با همکاری سازمان بهزیستی قم انجام می دهد و این لوازم خانگی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: مردم می توانند برای مشارکت در این طرح با سامانه 137 تماس بگیرند تا ماموران برای دریافت وسایل خانگی مازاد اقدام کنند.
مدیر سامانه 137 شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح درختکاری از 15 تا 21 اسفندماه تصریح کرد: در این طرح نسبت به اهدای درخت های مثمر انار، زیتون و انجیر از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز اقدام می شود و مردم اطلاعات بیشتر برای دریافت درخت به صورت رایگان را می توانند از سامانه 137 دریافت کنند.
خسروی در خصوص تماس های مردم در راستای تقدیر از عملکرد شهرداری افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه یک هزار و 128 تماس با سامانه برقرار شده است و شهروندان از خدمات شهرداری قم تقدیر کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه ...
[ مشاهده متن کامل خبر ثبت مشکلات شهروندان در ۵۲۰ موضوع مرتبط با مدیریت شهری در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن