تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی استفاده از اینترنت باید از مدارس آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: وزیر ارتباطات بر وجود محتوای فاخر در شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: اگر این شبکه محتوای فاخر نداشته باشد بی ارزش است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی وزیر ارتباطات در همایش فضای مجازی پاک گفت: امروز با فناوری روبرو هستیم که با سرعت در حال پیشرفت است. در 40-30 سال گذشته هیچ فناوری را با این سرعت تغییر و نوآوری ندیده ام.
وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی در همه عرصه های زندگی مردم تأثیر گذاشته است، گفت: آن کسانی که به حق می گویند یک فضای واقعی و یک فضای مجازی داریم درست است چون هرکجا که می روید مشابه آن را در فضای مجازی می بینید. حتی حضرت آیت الله جوادی آملی معتقد است که فضای مجازی نباید بگوییم بلکه این فضا عین واقعیت است.
واعظی خاطرنشان کرد: این فضا باعث شده تغییرات مثبت و منفی روی روابط، افکار و سبک زندگی مردم بگذارد. این پدیده فرصت و تهدید را با هم دارد.
وزیر ارتباطات ادامه داد: در بسیاری امور هم فرصت است و هم تهدید. این بسته به مدیریت ما است که چگونه آن را به فرصت یا تهدید تبدیل کنیم.
وی افزود: مگر امروز در جامعه ما همه چیز مثبت است؟ اصلاً پیامبران و معصومین برای این آمده اند که مردم را از تهدیدات فاصله بیندازند و به سمت فضای سالم هدایت کنند. ما نگاهمان باید در فضای مجازی شبیه ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرهنگ سازی استفاده از اینترنت باید از مدارس آغاز شود در خبرگزاری دانشجو ]
فرهنگ سازی استفاده از اینترنت باید از مدارس آغاز شود






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن