تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود عباس: 80 درصد فلسطینیان در تبعیدند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
محمود عباس: 80 درصد فلسطینیان در تبعیدند
محمود عباس: 80 درصد فلسطینیان در تبعیدند محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با آزار و اذیت فلسطینیان موجب شده 80درصد از مردم ما درخارج از سرزمین هایشان به سر ببرند.


به گزارش فرهنگ نیوز، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست کشورهای اسلامی در اندونزی افزود: رژیم صهیونیستی بیشترین موارد نقض قوانین بین المللی را در کارنامه خود در قبال فلسطینیان دارد وهمین اقدامات این رژیم موجب شده 80درصد از مردم ما راهی کشورهای خارج از سرزمینهای اشغالی فلسطین شوند .

وی هدف این رژیم را کوچاندن اجباری فلسطینیان از سرزمینهای اصلی خود عنوان کرد و گفت : این رژیم با این گونه اقدامات ونیز با تعرض مدام به مسجد الاقصی می خواهد بیت المقدس را از ساکنان اصلی آن خالی کند.

محمود عباس با تاکید بر لزوم تدوین برنامه وطرح ویژه برای توانمندسازی ملت فلسطین از لحاظ اقتصادی اظهار داشت: سیاست رژیم صهیونیستی بر مبنای ادامه اشغال سرزمینهای فلسطینی پایه گذاری شده و این واقعیت اهمیت این اقدام را مضاعف می کند.

وی تاکید کرد: ما درپی تحقق صلح در کل منطقه هستیم و از طرح صلح پیشنهادی فرانسه برای برگزاری نشست صلح درسالجاری میلادی حمایت می کنیم مشروط براینکه رژیم صهیونیستی نیز گامهای اول را بردارد.

پنجمین نشست فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی با عنوان ' اتحاد برای دستیابی به راه حل عادلانه و دائمی و با هدف بررسی راهکارهایی برای پایان دادن به وضعیت نگران کننده در فلسطین' ،در جاکارتا درحال برگزاری است.

منبع: ایرنا


94/12/17 - 14:18 - 2016-3-7 14:18:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن