تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امریکا تلاش کرد با راه اندازی سه جنگ در منطقه بر ایران مسلط شود؛ اما مسئولان نظام با هوشیاری کامل اجازه ندادند کشور وارد جنگی شود که امریکا منتظر آن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اهواز، نشست مجمع عالی سالانه بسیج اساتید استان خوزستان با حضور اساتید بسیجی در سالن اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
در این نشست، سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه آمریکا تا کنون بیش از ۱۰۰ بار ما را به حمله نظامی تهدید کرده است، بیان داشت: اگر تنش زدایی و صلح است چرا ما را به حمله اتمی تهدید می کنید؟ اگر جرأت دارید حمله کنید؛ در لحظاتی که پاسداران ایرانی، نظامیان آمریکایی را تحقیر کرده بودند و با چشمان اشک آلود آن ها را بازداشت کردند، رئیس جمهور آمریکا می گفت، ما ارتش قدرتمندی هستیم که هرکسی به ما نگاه چپ کند، نابودش می کنیم .
وی با تأکید بر اینکه فرمانده نیروی دریایی ما بیانیه ای صادر کرد که اگر گلوله ای شلیک کنید همه ناوهای شما را نابود می کنیم، گفت: با این بیانیه همه نیروهای استکبار برگشتند و این بازگشت به دلیل ترس آن ها بود؛ ما می دانیم که سلطه گران انسان های ترسویی هستند چون حکومت را برای دنیای خود می خواهند .
صلاحی با اشاره به تماس های ملتمسانه وزیر امور خارجه آمریکا برای آزادی گروگان های آمریکایی، عنوان ...
[ مشاهده متن کامل خبر سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است در خبرگزاری دانشجو ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن