تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سورک در کسب رأی 116 هزارتایی بنده بیشترین نقش را داشتند/ برند نماینده سورکی باید پایدار بماند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: علی اصغر یوسف نژاد گفت: 116 هزار رأی معنی و مفهوم دارد و باید بررسی شود چون در بین سه استان شمالی سابقه چنین رایی وجود نداشته است و مردم سورک در این مسیر بیشترین نقش را داشتند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ ، علی اصغر یوسف نژاد منتخب مردم در انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندورود در مراسمی که در مسجد جامع شهر سورک برگزار شد از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی تشکر کرد.
وی با بیان اینکه در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی حضور پیدا کردم، افزود: در برگزاری انتخابات عوامل زیادی دخالت دارند و از همه آنها بابت زحمت های شان تشکر می کنم.
منتخب اول مردم ساری و میاندورود در انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه افرادی که انتخاب شدند و یا نشدند به نیت خیر آمدند و برای کمک به مردم سهیم هستند.
یوسف نژاد بیان کرد: همه شور، شعف، تلاش و کوشش مردم برای این بود که فرد مورد علاقه آنها انتخاب شود و کسی که انتخاب شد موظف است برای مردم تلاش کند.
وی تصریح کرد: قبل از انتخابات رقابت و تلاش برای بیان مشخصات کاندیدا و نشان دادن اخلاق اسلامی بود و این هم امتحانی بود که فرد برای کاندیدا، آخرت خود را نفروشد.
نماینده ادوار مجلس شوای اسلامی از همه مردم ساری و میاندورود که با حضور عظیم وحماسی خود فرمایشات رهبری ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم سورک در کسب رأی 116 هزارتایی بنده بیشترین نقش را داشتند/ برند نماینده سورکی باید پایدار بماند در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
مردم سورک در کسب رأی 116 هزارتایی بنده بیشترین نقش را داشتند/ برند نماینده سورکی باید پایدار بماند






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن