تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820270838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی نمایندگان نگران اعتبارنامه شان در مجلس بعد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده تهران در مجلس با انتقاد از در اولویت قرار گرفتن طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس که در مورد اعتبارنامه نمایندگان بود، گفت: برخی نمایندگان نگران اعتبارنامه شان در مجلس بعد هستند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، الیاس نادران نماینده تهران در مجلس در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه 17 اسفند در تذکری و در هنگام بررسی طرح اصلاح موادی از ایین نامه داخلی مجلس که در رابطه با اصلاح اعتبارنامه های نمایندگان بود گفت: هنوز سه روز از مطرح شدن این طرح دو فوریتی در صحن مجلس نگذشته است که بدون رعایت نوبت مجدداً آقایان آن را در دستور کار قرار داده اند.
وی اظهار کرد: کسانیکه رای اورده اند این طرح را ارایه داده اند و نگران اعتبارنامه هایشان در مجلس بعد هستند این در حالی است که این موضوع ربطی به مجلس نهم ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوعات مهمتر اقتصادی در کشور وجود دارد که باید مجلس با اولویت انها را در دستور کار قرار دهد و مورد بررسی قرار دهد گفت: انگار اقایان می خواهند با این طرح گروکشی کنند.
حزب الله لبنان تشکیلات قانونی و رسمی است

خبرگزاری شبستان:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم کردن اقدام کشورهای عرب منطقه در قراردادن نام حزب الله لبنان در لیست گروههای تروریستی گفت: این اقدام کشورهای عرب منطقه توطئه رژیم صهیونیستی است.
[ مشاهده متن کامل خبر برخی نمایندگان نگران اعتبارنامه شان در مجلس بعد هستند در خبرگزاری شبستان ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن