تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات تیراندازی قهرمانی بانوان بیماران خاص کشور در رشت پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مسابقات تیراندازی قهرمانی بانوان بیماران خاص کشور، با معرفی نفرات برتر در منطقه زیباکنار رشت پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، در این دوره از رقابت ها، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در دو رده سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر 25 سال، بهناز کتابی از استان همدان موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات تیراندازی بانوان بیماران خاص کشور را به خود اختصاص دهد .
همچنین مریم کیانی از استان چهارمحال و بختیاری در مکان دوم قرار گرفت و آرزو جعفری نیز از استان کردستان مقام سوم رقابتهای تیراندازی بانوان بیماران خاص کشور را تصاحب کرد .
در پایان رقابت های رده سنی بالای 25 سال نیز ام البنین رستمی از استان چهارمحال و بختیاری مقام قهرمانی را کسب کرد، مریم اسدی از سمنان در مکان دوم قرار گرفت و نسرین دولتی از استان هرمزگان عنوان سوم را به خود اختصاص داد .
رقابت های ورزشی بیماران خاص سراسر کشور از صبح دیروز با حضور ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسابقات تیراندازی قهرمانی بانوان بیماران خاص کشور در رشت پایان یافت در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.gilan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن