تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815158269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی خیمه های نماز در ورودی های استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز از استقرار خیمه های نماز در ورودی های استان با شعار «توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد» در ایام نوروز خبرداد.
سیداکبرموسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز البرز با شعار «توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد» در صدد ترغیب مسافران نوروزی برای ادای نماز اول در نوروز امسال است.
وی ادامه داد: بدون شک برای این که مسافران بتوانند در طول سفر خود نماز خود را اول وقت ادا کنند زیرساخت هایی لازم است که در حال فراهم کردن آنها هستیم.
موسوی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با اعضای ستاد تسهیلات سفر استان برگزار شد مقرر گردید تمامی جایگاه های سوخت نمازخانه های خود را برای میزبانی از مسافران آماده کنند.
وی افزود: علاوه براین بنا شد کلیه جایگاه های سوخت استان نظارت دقیقی بر نظافت سرویس های بهداشتی خود داشته باشند تا مسافران با خیال راحت برای وضو گرفتن به این سرویس ها مراجعه کنند.
این مسئول ابراز کرد: در کنار موارد مطرح شده بنا شده در کنار هریک از پایگاه های جاده ای هلال احمر یک خیمه نماز هم دایر شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز توضیح داد: شهرداری ها هم موظف شده اند که نمازخانه های پارک ها را غبارروبی کنند تا ...
[ مشاهده متن کامل خبر برپایی خیمه های نماز در ورودی های استان البرز در خبرگزاری قرآنی ایران ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن