تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک گیلان: مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست سال 96 در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید ظهیری امشب در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گیلان با اشاره به اهداف شرکت گاز در گازرسانی به مناطق مختلف اظهار کرد: گازرسانی به شهرها، روستاها، صنایع و حمل و نقل از اهداف شرکت گاز است.
وی به گازرسانی به تمام شهرهای گیلان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به شهرهای منجیل، بره سر و ماکلوان به اتمام رسیده و تنها شهر تاریخی ماسوله به دلیل شرایط منطقه ای گازرسانی نشده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه تاسیسات گازرسانی به صورت مویرگی در تمام استان در حال انجام است، تصریح کرد: گیلان به دلیل نزدیکی شهرها و روستاها به همدیگر، یک کلانشهر بزرگ است.
ظهیری از گازرسانی به یک هزار و 386 روستای گیلان خبر داد و بیان کرد: 76 درصد از جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی به گازرسانی به یک هزار و 100 واحد صنعتی در مناطق مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: برای تولید هر کیلوگرم گوشت مرغ، یک متر مکعب گاز نیاز است.
مدیرعامل شرکت گاز ...
[ مشاهده متن کامل خبر گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن