تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی لطیفی: بازیکن های اکسین در اوج بلوغ تاکتیکی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


علی لطیفی: بازیکن های اکسین در اوج بلوغ تاکتیکی هستند استان‌ها > البرز -
صعود اکسین به لیگ یک قطعی است.


مهرداد تیموری/خبرآنلاین البرز،سرمربی تیم اکسین البرز در خصوص وضعیت این تیم گفت: تیم اکسین خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و زحمات کادر فنی و مدیریتی تیم و اعضای هئیت مدیره در وضعیت خوبی به سر می برد.
علی لطیفی گفت: بازیکن های تیم اکسین در اوج بلوغ تاکتیکی هستند و یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم ها در لیگ دسته دوم هستند کسب نتایج خوب در دوره اول و همچنین نتایج بازی های تدارکاتی گویای این مطلب است.
وی ادامه داد: موضوعی که من و فیروز کریمی دائما به بازیکن های تیم تاکید می کنیم این است که توانمندی بچه ها خیلی بالاتر از اینی است که در حال حاضر وجود دارد.
سرمربی اکسین البرز در خصوص دیدار تیمش در مقابل نفت امیدیه گفت: شاهد یک بازی قابل قبول از سوی هر دو تیم بودیم تیم ما نود دقیقه حمله کرد و کاملا مسلط بر بازی بود می توانم بگویم تیم ما 12 موقعیت صد در صد گل را داشت ولی متاسفانه توپ های ما درون دروازه نرفت در این بازی شاهد اشتباه داوری نیز بودیم که گل صحیح ما را نادرست اعلام کرد.
وی ادامه داد: علی رغم تلاش بسیار زیادی که بازیکن های ما انجام دادند در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت من بعد از بازی از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و در رختکن به همگی خسته نباشید گفتم زیرا فوتبالی که ارائه داده بودنند بسیار عالی بود.
لطیفی گفت: با این بازی های زیبایی که تیم اکسین به نمایش می گذارد به امید خدا و حمایت مسئولین استان و زحمات مدیریت تیم و حمایت اعضای هیت مدیره بخصوص آقای میلانلویی از اکسین قطعا از این دوره صعود کرده و قدم به لیگ یک خواهیم گذاشت.
وی همچنین در خصوص دیدار تدارکاتی که با تیم ملی جوانان انجام داده اند گفت: جا دارد از آقای پیروانی و برمک تشکر کنم که شرایط برگزاری این دیدار را فراهم کردند ما تیم دوم اکسین را در این بازی به میدان فرستادیم و توانستم با بازیکن های جوان و ذخیره خود این تیم را سه بر یک شکست دهیم .
لطیفی معتقد است تیمی می تواند موفق ظاهر شود که شخصیت قهرمانی داشته باشد و اکسین این شخصیت را در خود پیدا کرده است و ما مطمئن هستیم با این دیدارهای که اکسین انجام می دهد دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی اش مسجل می شود.
وی افزود: ما بازیکن های باتجربه ای نظیر شیری، سالاری، حاج بابایی ، امیری ، آقایان شفیعی و اصغر کریمی را در تیم داریم که با بازی های خوبی که ارائه داده اند سبب شدند که جوانان تیم آب دیده شوند و این مسائل دست به دست هم داه است که تیم های بزرگ به ما پیشنهاد بازی تدارکاتی را بدهند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکن های جوان تیم ما نظیر تارتار، امید خراجی، حامد کریمی و محمد حسن و ... جزء بازیکن های خوبی هستند که در کنار با تجربه های تیم ترکیب ایده آلی را ساخته اند و من همیشه به بازیکن های جوان تاکید دارم که شما از بازیکن های تیم های درجه اول چیزی کم ندارید و سعی کردم این ذهنیت را در بین بازیکنانم نهادینه کنم.
لطیفی در خصوص بازی بعدی تیم اکسین در مقابل شاهین بوشهر گفت: ما در این بازی مهمان بوشهری ها هستیم خوشبختانه در ماهی از سال قرار داریم که آب و هوای آنجا زیاد گرم نیست و ما برای برد به بوشهر خواهیم رفت و انشاله دست پر برمی گردیم.
وی همچنین افزود: بودن فیروز کریمی به عنوان مدیر فنی بار تکنیکی تیم را بالا برده است من به همراه ایشان دائما در حال آنالیز بازی حریفان هستیم در این بین بازی های خارجی لیگ های اروپایی را نیز دنبال می کنیم و از آنها در جهت رشد تاکتیکی تیم استفاده می کنیم که از این بابت جا دارد از فیروز کریمی تشکر کنم.
وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولین استان و دعای خیر مردم این تیم بتواند نماینده شایسته ای برای استان البرز باشد.    

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 16 اسفند 1394 - 13:24:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن