تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین جهاد دانشگاهی و وزارت رفاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین جهاد دانشگاهی و وزارت رفاه تفاهم نامه آموزشی بین جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به منظور بهبود سطح ایمنی و کاهش حوادث کار منعقد شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند ساعت 12:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، این تفاهم نامه با هدف پیشگیری از حوادث ناشی از کار و در راستای اجرای آیین نامه‏ های آموزش ایمنی کارفرمایان، کارگران، و کارآموزان و ارتقای سطح دانش ایمنی پیمانکاران و مسئولین ایمنی کارگاه ‏های کشور منعقد گردیده است. تفاهم نامه مذکور با حضور دکتر مظفری رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، دکتر قرنفلی معاون آموزشی جهاد‏دانشگاهی و تعدادی از مدیران و کارشناسان مربوطه، در محل مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار به امضا رسید. مظفری در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، با ارائه آماری در خصوص حوادث شغلی و تاکید بر نقش آموزش ایمنی، برنامه ‏های نوین دستاورد محور حوزه معاونت روابط کار وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله هدف‏ گذاری آموزش یک میلیون نفری جامعه کار، ایجاد بسترهای لازم به منظور استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی توانمند و واجد صلاحیت و تشکل‏ های مردم نهاد در ارائه آموزش ‏های ایمنی بهداشت کار را از اقدامات معاونت روابط کار را تشریح کرد. وی انعقاد تفاهم نامه مشترک را یکی از ابزارهای نیل به برنامه‏ های مرکز و نرخ بازگشت سرمایه در حوزه ایمنی کار را تا 5 برابر اعلام و تصریح کرد: توجه به توسعه فرهنگ ایمنی و بهداشت کار، زمینه بهره‏ وری و رشد ناخالص ملی (GDP) را فراهم می‏آورد. در این نشست، دکتر قرنفلی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‏های جهاددانشگاهی بر لزوم همکاری و تعامل برای ارتقای سطح ایمنی و حفاظت فنی با توجه به امکانات و توانایی‏های طرفین تاکید نمود و از اقدامات موثر آن مرکز در زمینه کاهش حوادث و مخاطرات شغلی تقدیر کرد و در پایان با هیات همراه از بخش‏های مختلف مرکز، بازدید به عمل آورد. جهاد دانشگاهی در این تفاهم نامه متعهد شده است با توجه به دوره‏ هایی‌که توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و بر اساس استانداردهای موجود تدوین شده، اقدام به تهیه محتوا و منابع در قالب انتشار کتاب و بسته‏ های آموزش الکترونیکی با موضوع HSE نموده و دوره‏ های آموزشی تحت همین عنوان را در سراسر کشور برگزار نماید. همچنین بر اساس این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی متعهد شد اقداماتی همچون راه اندازی سامانه ثبت نام و آموزش الکترونیکی ایمنی کار و سیستم آموزش مجازی، مشارکت در برگزاری همایش ‏ها، ایجاد امکان دسترسی مرکز به بانک اطلاعاتی شرکت‌کنندگان در دوره ‏های آموزشی ایمنی کار و... را مطابق تفاهم نامه انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن