تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشکده الهیات دانشگاه ریاض؛ میزبان همایش قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه بین الملل: دانشکده الهیات و اصول دین دانشگاه «ملک خالد» شهر «ریاض»، پایتخت عربستان، نخستین همایش قرآنی خود با موضوع «بهره گیری از پژوهش های قرآنی برای حل مشکلات معاصر» را برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «gaya-sa.org»، این همایش قرار است، روزهای 15 تا 17 محرم سال آینده قمری(مهرماه 95) برگزار شود و استفاده از مطالعات و پژوهش های قرآنی برای حل مشکلات اعتقادی، فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، مشکلات مربوط به مفهوم جهاد و همچنین مشکلات مربوط به فعالیت های آموزشی از محورهای این همایش است.
ارتباط بیشتر امت اسلام با کتاب خدا به عنوان راه نجات و عزت و تحقق کننده سعادت در دنیا و آخرت، تبیین جایگاه قرآن کریم در حل مشکلات معاصر، ایجاد پیشرفت در زمینه مطالعات قرآنی با هدف نقش آفرینی در حل مسائل اسلامی معاصر و کمک به پیشرفت کلی جامعه و بهره گیری از توانمندی پژوهشگران و تلاش های آنان برای حل مشکلات کنونی از اهداف برگزاری این همایش است.

دانشکده الهیات و اصول دین دانشگاه «ملک خالد» شهر «ریاض» اعلام کرد: پژوهش ارسال شده به این همایش باید شرایط و معیارهای یک پژوهش علمی را داشته باشد تا به صورت علمی مورد داوری قرار گیرد و در نوشتن پژوهش ها باید محورهای همایش رعایت شود.

همچنین، در تدوین پژوهش های ارسالی به این همایش ...
[ مشاهده متن کامل خبر دانشکده الهیات دانشگاه ریاض؛ میزبان همایش قرآنی در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن