تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار ۲ صندوق اعتباری خرد زنان با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در روستای کوهیج بستک


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک از راه اندازی دو صندوق اعتباری خُرد زنان روستایی در روستای کوهیج با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام کریم زادگان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک در گفت وگو با خبرنگار   جهانگیریه  ، اظهار داشت: صندوق اعتباری خرد بانوان روستایی زمینه حضور زنان را در فعالیت های تولیدی فراهم می کند.
وی اضافه کرد: در راستای توانمند سازی زنان روستایی صندوق های خرد راه اندازی می شود لذا از این ظرفیت ها می توان در توانمندی اقتصاد خانواده ها استفاده کرد.
مدیر جهاد کشاورزی بستک همچنین اظهار کرد: زنان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند که متأسفانه کمتر در فعالیت های تولیدی و صنعتی وارد می شوند اما تشکیل صندوق های خرد می تواند سرمایه های اندک زنان را تجمیع کند و در چرخه صنعت و تولید وارد کند.
کریم زادگان در ادامه یادآور شد: در حال حاضر دو صندوق فعال زنان روستایی در روستای کوهیج راه اندازی شده است که حدود ۴۶ عضو فعال دارد.
وی افزود: اعتبار این دو صندوق حدود ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد که سرمایه کلانی به حساب می آید و می تواند در چرخه تولید و صنعت نقش مهمی ایفا کند.
مدیر جهاد کشاورزی بستک در پایان ضمن ارائه گزارشی از نوع فعالیت زنان عضو این دو صندوق ...
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز به کار ۲ صندوق اعتباری خرد زنان با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در روستای کوهیج بستک در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن