تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین کنگره بزرگداشت شهداء؛ ۲۲ اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سومین کنگره بزرگداشت شهداء؛ ۲۲ اسفند


قائم‌ مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سومین کنگره بزرگداشت شهدا ۲۲ اسفند ( روز شهید) با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، انصاری در نشست خبری به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: با شهرداری ها در سراسر کشور هماهنگ شده تا خیابان‌ ها به یاد و خاطره شهدا و وصیت نامه های آنان مزین شود.

قائم‌ مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ 500 جلد وصیت نامه و چاپ کتاب فرهنگ اَعلام برای شهدای هر استان را از دیگر اقدامات برای ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: ثبت تاریخ شفاهی شهدا از دیگر اقدامات است که برای والدین شهدا در حال اجراست.

انصاری گفت: در اجرای طرح سپاس، از ابتدای امسال تاکنون با حضور در جمع بیش از 370 هزار خانواده شهید از آنان قدردانی شد.

او افزود: سال 92، 344 هزار و 803 دیدار با خانواده های شهداء، در سال 93 حدود 444 هزار دیدار و امسال این شمار به 370 هزار و 623 دیدار رسید.

انصاری با اشاره به شعار امسال بنیاد شهید با عنوان "راه شهیدان ادامه دارد" گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های بنیاد شهید است.

قائم‌ مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری دومین همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت با  حضور 500  وبلاگ نویس را از برنامه های هفته بنیاد شهید بیان کرد و گفت: جبهه مجازی ایثار و شهادت امروز شکل گرفته و هیئت موسسی دارد که فردا معرفی می شوند.

انصاری افزود: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار مسئولان بنیاد شهید به همراه نماینده ولی فقیه در قم با مراجع عظام تقلید، تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) با حضور شماری از خانواده های شهدا و کارکنان بنیاد و برگزاری صبحگاه برادران بسیج در پایگاه های بنیاد در سراسر کشور از دیگر برنامه های این هفته است.

او برپایی کنگره ای در سیستان و بلوچستان برای دو هزار شهید نیروی انتظامی که متولی آن این نیرو است یکی دیگر از برنامه ها برای گرامیداشت شهدا برشمرد.

انصاری گفت: به مناسبت روز درختکاری به نیابت از هر شهید یک اصله نهال در سراسر کشور کاشته می شود.

انصاری برپایی مهمانی لاله ها و حضور در گلزار شهدا برای پاسداشت و بزرگداشت مقام شهید را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: پرچم گلزارهای شهدا تعویض می شود و پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و علی بن ابی طالب (ع) در گلزار به اهتزار در خواهد آمد.

قائم مقام بنیاد شهید گفت: دومین همایش توجیحی و آموزشی مشاورین استانداران در حوزه ایثارگری و برپایی دعای ندبه و نمازجمعه و کوهپیمایی بسیجیان در سراسر کشور نیز از دیگر برنامه هاست.



 


شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن