تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسولی: عملکرد بازیکنان با توجه به امکانات بسیار خوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم ملی راگبی گفت: کسب رتبه پنجم در مسابقات رنکینگ آسیایی امارات با توجه به امکانات موجود بسیار خوب بود.
مرتضی رسولی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی حضور تیم ملی راگبی ایران در مسابقات رنکینگ آسیایی امارات تصریح کرد: مسابقات رنکینگ آسیایی امارات با حضور ده تیم برگزار شد که تیم چین تایپه به مقام قهرمانی رسید و راگبی ایران در بین ده تیم به رتبه پنجم دست یافت.
رسولی افزود: مسابقات امارات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم های شرکت کننده از نظر من کیفیت بالایی داشتند و تیم ایران هم با توجه به اردوی یک هفته ای و شرایطی که داشت با کسب رتبه پنجم عملکرد بسیار خوبی داشت.
وی ادامه داد: برخی تیم ها مثل امارات فقط یک بازیکن داخلی داشتند و دیگر اعضای تیم ملی بازیکنان دو تابعیتی بودند. تیم ها برای شرکت در مسابقات اردوهای متعددی را برگزار می کنند و اما تیم ایران با یک هفته اردو و تمرین به این مسابقات اعزام می شود.
رسولی افزود: ما در ین مسابقات سه برد، سه باخت و سه تساوی کسب کردیم و به نظر من با توجه به امکانات و شرایطی که داشتیم نسبت به خیلی از تیم ها عملکرد راضی کننده ای داشتیم.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر رسولی: عملکرد بازیکنان با توجه به امکانات بسیار خوب بود در باشگاه خبرنگاران ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن