تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان سومین جشنواره ملی محراب در گیلان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فراخوان سومین جشنواره ملی محراب در گیلان اعلام شد فراخوان سومین جشنواره ملی محراب با محوریت نقش مساجد در توسعه و ترویج تعالیم و آموزه های رضوی در استان گیلان اعلام شد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند ساعت 12:02

خبرگزاری پانا+جشنواره محراب

 به گزارش پانا از گیلان ، فراخوان شرکت در سومین جشنواره محراب از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در گیلان اعلام شد.
این جشنواره از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان خراسان رضوی در چهار بخش نور، بخش سلام، بخش ویژه و فعالیت ویژه برگزار می شود.
توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های رضوی، استفاده از ظرفیت و قابلیت های مردمی تشکل های فرهنگی مساجد، بهره گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های رضوی، فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت ترویج معارف رضوی از اهداف اعلام فراخوان سومین جشنواره محراب است.
بخش نور با موضوع احادیث حضرت امام رضا (ع) با دو محور شرکت در حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی و نقاشی با موضوع حدیث رضوی ویژه نوجوانان و در مقطع سنی هشت تا 15 سال، برگزار خواهد شد.
بخش سلام با موضوع تجلی عشق و محبت و ارادت مردمی به محضر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، این بخش با دو محور ابتهال صلوات خاصه امام رضا(ع) در دو مقطع سنی 15 تا 35 سال و فعالیت های ترویج فرهنگ رضوی در حوزه همه تشکل های مردمی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های بسیج و ... برگزار خواهد شد.
فعالیت ویژه با موضوع نماز و اقامه نماز با محوریت ائمه جماعات مسجد برگزار می شود. در این بخش ائمه جماعات مساجد که فعالیت شاخص و ویژه ای با موضوع اقامه نماز انجام دادند، می توانند در این بخش شرکت کنند.
بخش ویژه با محوریت سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است که در این بخش تشکل ها می توانند آثار تولیدی خود را با موضوع سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و یا فعالیت های انجام گرفته ارسال کنند.
اختتامیه این جشنواره شهریور ماه سال آینده برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.mehrab8.com مراجعه کنند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن