تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه نیز باید خواست مردم سوریه را در نظر بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ترکیه نیز باید خواست مردم سوریه را در نظر بگیرد
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در حوزه سیاست خارجی اختلافاتی با هم دارند که ممکن است گاهی حتی برخی همکاری ها را تحت تاثیر خود قرار دهد اما به نظر می رسد هم می توان همکاری های اقتصادی را توسعه و هم تلاش کرد اختلافات به حداقل برسد.
کد خبر: ۵۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ - 05 March 2016


های ایران و ترکیه موجب ایجاد ثبات در منطقه می شود/ترکیه نیز باید خواست مردم سوریه را در نظر بگیرد

وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سفر داوود اغلو،نخست وزیر ترکیه به ایران گفت:  ایران و ترکیه از کشورهای بازیگر و موثر در منطقه هستند بنابراین همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف می تواند موجب ایجاد ثبات در منطقه شده و شکوفایی اقتصادی را در پی داشته باشد.

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران و ترکیه هر کدام امکانات و توانایی های اقتصادی دارند و مجموعه تعامل ها و توانایی های دو کشور می تواند برآیندی در جهت منافع دو کشور و منطقه باشد که هر دو کشور از آن  سود ببرند.

احمدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در حوزه سیاست خارجی اختلافاتی با هم دارند که ممکن است گاهی حتی برخی همکاری ها را تحت تاثیر خود قرار دهد اما به نظر می رسد هم می توان همکاری های اقتصادی را توسعه و هم تلاش کرد اختلافات به حداقل برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنقدر در مورد مسایل منطقه ای زمان سپری شده است که فرصتی برای ترکیه به وجود بیاید که نسبت به روند پیش آمده در سوریه دیدگاهش تغییر یابد و بداند باید مردم سوریه جدای از تصمیم هایی که برخی از کشورها سعی در انجام آن دارند برای آینده حکومت خودشان تصمیم بگیرند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن