تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816150475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات هفتم اسفند سیمای وحدت و همدلی ایران را به دنیا نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات هفتم اسفند سیمای وحدت و همدلی ایران را به دنیا نشان داد نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات هفتم اسفند و حضور پرشور مردم در این عرصه ، بار دیگر سیمای وحدت و همدلی ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند ساعت 07:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازلرستان ،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: رسانه های دنیا به حضور هوشمندانه مردم در این انتخابات اعتراف کردند.
وی با تقدیر از حضور مردم در انتخابات امسال اظهار داشت: ملت ایران در پاسخ به فراخوان رهبری دراین رویداد سیاسی شرکت کرده و بار دیگر به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
خطیب جمعه خرم آباد مردم ایران را بی نظیر دانست و گفت: به رغم تمامی مشکلات، مشارکت 62درصدی ملت ایران و 64 درصدی مردم لرستان در انتخابات هفتم اسفندماه به معنای حضور آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی حضور 64 درصدی مردم لرستان در انتخابات را به معنای ایستادگی آنان برای دفاع از نظام و رهبری تفسیر کرد و افزود: مردم سالاری دینی یکی از مهمترین پیام های این حضور بوده و لازم است مسئولان در پاسخ به این مهم،خدمت صادقانه و خالصانه را در دستور کار قرار دهند.
***اشتغال و معیشت مردم لرستان دووظیفه مهم نمایندگان منتخب
نماینده ولی فقیه درلرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به پیام رهبری و تقدیر ایشان از حضور مردم در عرصه انتخابات گفت: رهبری در این پیام سفارش مهمی به مسئولان داشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: در پیام رهبری، به مسئولان تاکید شده کار برای خدا و خدمت به مردم را برنامه دائمی خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: همچنین باید نمایندگان منتخب مردم لرستان نیز رفع مشکل بیکاری و بهبود وضعیت معیشت مردم را از اولویت های خود دانسته و به دنبال منافع خود نباشند.
***فضای همدردی و همدلی را در جامعه گسترش دهیم
امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: باید همه تلاش کنیم تا فضای همدلی و همدردی در جامعه گسترش یافته و بخشی از نیاز ، فقرا توسط مردم تامین شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رسیدگی به فقرا، نیازمندان و ایتام توسط نهاد امداد را یک کار ارزشمند برشمرد و بیان کرد: مساله احسان و نیکوکاری از برنامه های اجتماعی دین مبین اسلام است.
وی این مهم را وظیفه دولت و ملت دانست و گفت: دولت باید برای ایجاد عدالت اجتماعی با فقر مبارزه کند و مردم نیز باید در این راستا یاریگر نیازمندان باشند.
وی تاکید کرد: وظیفه دینی، اخلاقی و عاطفی ایجاب می کند همه اقشار جامعه در رنج و محرومیت فقرا و نیازمندان شریک بوده و برای التیام آن تلاش کنند.
***خشک شدن جنگل های بلوط موجب خسارات سنگینی شده است
خطیب جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به 15 اسفندماه روز درختکاری و منابع طبیعی گفت: هرسال به صروت نمادین درختکاری شده اما مراقبت های پس از ان انجام نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با بیان اینکه نابودی درختان ، نابودی زندگی است ، ادامه داد: خشک شدن درختان بلوط در ناحیه زاگرس موجب خسارات سنگینی شده که لازم است مسئولان در این راستا اقدام جدی داشته باشند.
وی با تاکید بر جدی گرفتن منابع طبیعی گفت: اسلام نیز توجه خاصی به مساله درختکاری و محیط زیست دارد.
وی همچنین با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مدارس افزود: این نهاد نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهار داشت: مسجد محوری و جوان محوری دو ویژگی مهم این کانون ها بوده و بر اساس تاکیدات رهبری ، گسترش کمی و کیفی مساجد از وظایف مسئولان است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن