تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت خسارت اینترنت به مشترکان


واضح آرشیو وب فارسی:مثلث آنلاین: معاون شرکت مخابرات تهران از پرداخت خسارت قطعی های اینترنت به مشتریان برای نخستین بار خبر داد و جزئیات آن از جمله روش محاسبه خسارت، مبلغ و شرایط دریافت را تشریح کرد.
کامران کاظمی، با تشریح پرداخت جزئیات به مشترکان ADSL مخابرات تهران برای نخستین بار اظهار داشت: پرداخت خسارت در قبض های اخیر مربوط به دوره 94.9.1 تا 94.11.1 انجام شده است.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: جبران خسارت مشترکان ADSL طبق مصوبه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع SLA (توافق نامه سطح کیفیت خدمات) انجام شده است.
کاظمی تصریح کرد: پرداخت خسارت به صورت نقدی انجام و در ستون بستانکاری با عنوان ردیف «جبران خسارت ADSL» در قبوض درج شده است.
وی با اشاره به زیرساخت این امکان گفت: با تکمیل سیستم OSS، بررسی مداوم کیفیت خط و تعیین زمان قطعی ها به منظور پرداخت خسارت ممکن شده و اکنون سیستم OSS همواره به صورت خودکار کیفیت خط را بررسی و زمان قطعی ها را محاسبه می کند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران در تشریح نحوه محاسبه میزان قطعی ها اظهار داشت: وقتی مشترک قطعی سرویس به مرکز تماس گزارش می کند، سیستم OSS زمان اعلامی مشترک را با قطعی و وصلی ثبت شده در سیستم مطابقت می دهد و طبق زمان به تأیید رسیده خسارت پرداخت می شود.
کاظمی همچنین با تشریح نحوه محاسبه مبلغ خسارت ...
[ مشاهده متن کامل خبر پرداخت خسارت اینترنت به مشترکان در پایگاه خبری تحلیلی مثلث ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مثلث آنلاین]
[مشاهده در: www.mosalas.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن