تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی قرآن نفیس بایسنقر به سال آینده موکول شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه ادب: مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از رونمایی قرآن نفیس بایسنقر در تهران طی سال آینده خبر داد.
علی ثابت نیا، مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) درباره قرآن بایسنقر گفت: در حال حاضر این قرآن خطی که به صورت نفیس به چاپ رسیده، آماده رونمایی است و قرار بود تا پایان سال رونمایی شود، اما به دلیل مصادف شدن با انتخابات و نزدیک شدن به پایان سال، مراسم رونمایی آن اوایل سال آینده انجام می شود.
وی افزود: این قرآن در ایام دهه مبارک فجر تقدیم دفتر مقام معظم رهبری شد و به صورت غیررسمی از آن رونمایی به عمل آمد، اما مراسم رونمایی آن در تهران انجام می شود.
ثابت نیا ادامه داد: این قرآن به دلیل خوشنویسی ارزشمندی که دارد، دارای امتیاز بالایی است و در حال حاضر نیز به صورت فاکسی میله به چاپ رسیده و می تواند مبنای پژوهش بسیاری از پژوهشگران قرار گیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر چاپ این نسخه نفیس، وجیزه آن نیز به زبان های فارسی و انگلیسی چاپ شده که معرفی کننده آن است و آماده سازی جلد این قرآن که پروسه طولانی را داشته، توسط استاد شهاب متین به صورت دستی و با ضرب و سوخت ساخته و طلاکوب شده است.
یادآور می شود، بایسنقر میرزا از ...
[ مشاهده متن کامل خبر رونمایی قرآن نفیس بایسنقر به سال آینده موکول شد در خبرگزاری قرآنی ایران ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن