تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804924554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاى کاپیتان انتظار ما از شما بیشتر است!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آقاى کاپیتان انتظار ما از شما بیشتر است!




دیدار دو تیم پیکان و شهردارى ارومیه که منجر به فینالیست شدن پیکانى ها شد، آبستن حاشیه هایى بود که کاپیتان تیم ملی در محور آن قرار داشت.





افکارخبر: مرحله نیمه نهایى لیگ برتر والیبال به پایان رسید و دو تیم تهرانى پیکان و بانک سرمایه جواز حضور در فینال مسابقات را از آن خود کردند. آخرین دیدار این مرحله روز گذشته به میزبانى خانه والیبال و بین دو تیم پیکان و شهردارى ارومیه برگزار شد و با پیروزى ٣ بر ٢ پیکان به پایان رسید. تا شاگردان پیمان اکبرى ضمن عوض کردن شکست ٢ بر صفر با پیروزى ٣ بر ٢، حریف تیم بانک سرمایه در فینال مسابقات شوند.

دیدار دو تیم پیکان و شهردارى ارومیه فارغ از تمام حساسیت ها و اهمیتى که داشت، شب گذشته پیش چشم "خوان سیچلو" مربى تیم ملی ایران، شاهد اتفاقاتى بود که خانواده والیبال را نگران کرد.

جایى که سعید معروف ، کاپیتان تیم ملى کشورمان به شدت وارد جنجال و تنش شد و با از دست دادن کنترل بازى و عصبانیت بیش از حد و اندازه نه تنها نتوانست به آرامش تیمش کمک کند ، بلکه نقشى پررنگ در شکست تیمش ایفا کرد.

شهردارى ارومیه دو دو ست نخست این دیدار نمایش خوبى داشت و توانست با برترى فنى حریف خود را شکست دهد، اما جنجال ها از ست سوم آغاز شد. جایى که ارومیه ای ها تنها به پیروزى در یک ست براى فینالیست شدن نیاز داشتند، ناگهان ورق برگشت و در نهایت این تیم پیکان بود که بازى جنجال و تنش را از حریفش برد و براى دومین سال پیاپى فینالیست شد.

درگیرى سعید معروف و والریو ورمیلیو پاسور ایتالیایى پیکان، داستانى قدیمى دارد. داستانى که از جدال تیم ملى ایران و ایتالیا و درگیری هاى زیر تور این دو پاسور استارت خورد و گویا قرار نیست تمام شود. این درگیرى تاریخى شب گذشته و در حالى که از سوى کارشناسان کاملا قابل پیش بینى بود، در روند تعیین نتیجه مسابقه تاثیر بسزایى گذاشت.

جدالى که در نهایت با عصبانیت بیش از حد معروف منجر به اخراجش از سوى شاهمیرى و به نفع ورمیلیو و تیمش تمام شد.

در این موضوع که والریو ورمیلیو در طول این فصل نقش زیادى در حاشیه سازى و جنجال داشته است ، هیچ شکى نیست. ورمیلیو از ابتداى فصل یک پای بسیارى از تنش ها بود و حتى با محرومیت چند جلسه اى هم مواجه شد. با این حال انتظار مى رفت ، سعید معروف، کاپیتان باتجربه تیم ملى ایران مدیریت بیشترى روی حرکات این پاسور ایتالیایى در این دیدار حساس و سرنوشت ساز داشته باشد. مدیریتى که در سه ست نخست بازى به بهترین شکل از سوى کاپیتان ارومیه انجام شد اما در ست چهارم از عهده سعید خارج شد!

ورمیلیو بسیار هوشمندانه و با زیرکی تمام سعید معروف را از جهت روانى و ذهنى تحت تاثیر و فشار قرار داد. پاسور ایتالیایى پیکان به خوبى مى دانست که اگر بتواند سعید را درگیر بازى جنجال ها کند، مى تواند شیرازه تیم حریف را از هم بپاشد. هدفى که با عصبانیت سعید معروف به آن دست یافت و همه چیز را به نفع خود و تیمش عوض کرد.

اما آنچه بیش از هرچیز نگران کننده است رفتار سعید معروفى است که کمتر از سه ماه دیگر در میدانى فوق حساس و در ترکیب تیم ملى باید سکان دار ملى پوشان داخل زمین مسابقه و در جدال با تیم هاى بزرگ جهان باشد. وضعیت کاپیتان تیم ملی کشورمان که در دو بازى پایانى تیم باشگاهى اش، دو کارت قرمز از داور گرفته است، قطعا نگران کننده خواهد بود. به خصوص این که این اتفاق پیش چشم سیچلو ، مربى تیم ملى رخ داده و قطعا از یاد او نخواهد رفت.

سعید معروف، کاپیتان محبوب و باهوش تیم ملى! جامعه والیبال این روزها بیش از پیش توجهش به سوى تو جلب شده است. ملى پوشان جوان تر و کم تجربه تیم ملى همه چشم امیدشان به کاپیتان تیمشان است که در جدال حساس انتخابى المپیک بتوانى استرسشان را کم کنی و به آرامش فضاى تیم کمک کنى. انتظار بیشترى از تو داریم. تو الگوى بسیارى از آن هایى هستى که آرزوی اول و آخرشان در پوشیدن پیراهن تیم ملى خلاصه مى شود. آقاى کاپیتان انقدر زود از کوره در نرو!

تیم ملى به مدیریت و آرامش تو نیاز دارد.







تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن