تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجونی: چطور مصباح یزدی و حدادعادل رای نیاوردند؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شجونی: چطور "مصباح یزدی" و "حدادعادل" رای نیاوردند؟
روز نو : دبیر جامعه وعاظ اظهارکرد: اینکه چرا درانتخابات مجلس و خبرگان اصلاح طلبان رای بالایی آوردند برای من  یک معماست.


حجت الاسلام والمسلمین شجونی درگفت وگو با خبرنگار سیاسینواندیش در ارزیابی خود از نتایج انتخابات مجلس دهم و میزان بالای رای آوری جناح اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اینکه چرا در این انتخابات این اتفاق افتاد برای من  یک معماست و ازآن متعجبم.


وی ضمن تکذیب مطالب منتشر شده از سوی سایت رجانیوز به نقل از او مبنی بر اینکه در تهران که به عنوان شهر طلاق و اعتیاد و جرم شناخته می شود طبیعی است به اصلاح طلبان رای داده شود گفت: تمام این مطالب که به نقل ازمن در فضای مجازی منتشر شده دروغ است.


شجونی  با تاکید براینکه همیشه باید اخلاق درانتخابات رعایت شود، افزود: تمکین به قانون و نتیجه انتخابات موضوعی است که مدنظر جبهه اصولگرایان است.


وی با اشاره به اینکه جبهه اصولگرایان همواره به دنبال ایجاد حضور بیشتر مردم در پای صندوق ها بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم پای صندوق ها حاضر شدند و پشت سر رهبر انقلاب ایستادند.


این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: به هرترتیب افرادی به دنبال تهمت زدن هستند وبا نوکری می خواهند چهره افراد را تخریب کنند و دروغ بنویسند.


وی در ادامه اظهار کرد: به نظر من از آنجایی که اراذل و اوباش، فتنه 88 را در تهران شکل دادند و هنوزهم عوامل آن زنده هستند ممکن است اقداماتی را انجام داده باشند. البته من نمی گویم که دراین انتخابات تقلب شده است اما بالاخره چطور می شود شخصیت هایی مثل آقای مصباح یزدی که رهبری درموردشان فرمودند مطهری زمان هستند رای نیاورد . درمورد آیت الله یزدی و آقای حداد عادل هم این سوال را دارم .


شجونی گفت: با این حال من واقعا متعجبم و فقط می توانم بگویم نتایج این انتخابات برای من معماست .




تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن