تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813034972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی ۱۸:۳۰/اشتباه اساسی سیف رئیس کل بانک مرکزی برای خروج از رکود!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی ۱۸:۳۰/اشتباه اساسی سیف رئیس کل بانک مرکزی برای خروج از رکود!


رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان با انتقاد از سرمایه گذاری هنگفت دولت در صنعت خودروسازی گفت: آقای سیف با چه مجوزی چندین هزار میلیارد تومان را به صنعت ورشکسته خودرو سازی می دهد، اما به صنعت ساختمان که نیاز مبرم جامعه است، توجه جدی نمی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان در گفت و گوی 18:30 شبکه خبر با انتقاد از سرمایه گذاری هنگفت دولت در صنعت خودروسازی گفت: آقای سیف با چه مجوزی چندین هزار میلیارد تومان را به صنعت ورشکسته خودرو سازی می دهد، اما به صنعت ساختمان که نیاز مبرم جامعه است، توجه جدی نمی شود. به طوریکه هیچیک از تصمیماتی که در حوزه صنعت ساختمان گرفته می شود عقبه ندارد.  
بیگدلی با بیان اینکه 1200 گروه شغلی و 70 درصد اشتغال به صنعت ساختمان وابسته است، اضافه کرد:هر دولتی که روی کار می آید حل مشکل بیکاری و مسکن از مهم ترین مسائلی است که باید به آن رسیدگی کند.
او  با اشاره به اینکه سالانه حدود یک میلیون ازدواج صورت می گیرد که نیاز به واحد مسکونی دارند، ادامه داد: باید طلاق ها را هم در نظر گرفت که این به تعداد متقاضیان مسکن نیز اضافه می شود.  
عقبایی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک درباره مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش وام مسکن گفت: افزایش سقف وام مسکن اگرچه می تواند سبب خروج از رکود باشد، اما این افزایش با درآمد متقاضیان آن تناسب ندارد و در بازپرداخت آن با مشکل مواجه خواهند شد.
حسام عقبایی هم با حضور در استود یو  با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات 60 و 80 میلیون تومانی به 160، 120 و 80 میلیون تومانی از محل صندوق پس انداز مسکن یکم به خانه اولی ها افزایش یافت، افزود: بازپرداخت ماهی 2 میلیون تومان حتی برای زوج هایی که هر دو شاغل باشند هم مشکل است. ما شاهد استقبال متقاضیان خواهیم بود به شرط آنکه در مهلت بازپرداخت و سود بازپرداخت آن بازنگری شود.

 
عقبایی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک


عقبایی تاکید کرد: اگر تسهیلات به بازار مصرف داده شود، تبعیض و رانت درآن وجود نداشته باشد و مبلغ در اختیار مصرف‌کنندگان واقعی قرار گیرد، سبب خانه دار شدن دهک‌های متوسط و ضعیف جامعه خواهد شد و رونق را به بازار مسکن بازمی گرداند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با تاکید بر اینکه افزایش ارقام وام مسکن تاثیر زیادی را بر متقاضیان طبقه متوسط و رو به پایین جامعه دارد، اظهار کرد: اگر رقم سود تسهیلات کاهش پیدا کند امکان حضور افراد بیشتری در بازار مسکن را فراهم می کند. ضمن آنکه این تسهیلات یکی از راهکارهای اساسی برای خروج از رکود است.
او رکود دو سال اخیر را در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با این مصوبه در شش ماهه ابتدای سال ۹۵ شاهد رشد خوبی در بخش مسکن باشیم و این بازار به تدریج از رکود خارج شود.

مشروح این گفتگو در ویدئو  ذیل قابل مشاهده است.
دانلود  

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن