تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابزارهای مورد نیاز مدیریت بحران استان البرز فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران کشور باید به استان البرز نگاه ویژه ای داشته باشد گفت: البرز معین استان تهران است و نیاز است از نظر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی مهرور در جلسه تدوین دستورالعمل شرح وظایف استان های جانشین و معین در قبل، حین و بعد از حادثه که امروز با حضور معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد اظهار داشت: مدیریت بحران یکی از مسائل استراتژیک در سطح کشور محسوب می شود چرا که در زمان بحران نیاز به ورود استان های جاشین برای کمک به استان های حادثه دیده ضروری است.

وی با بیان اینکه ساز و کار و ابزار لازم باید به استان حادثه دیده توسط استان های جانشین باید ایجاد شود افزود: آمادگی، مقابله، پیش بینی، پیشگیری و نیز بازسازی و بازتوانی از وظایف استان های جانشین محسوب می شود که باید در استان آسیب دیده اجرایی شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه نیاز بود دستورالعمل جامع مدیریت بحران ...
[ مشاهده متن کامل خبر ابزارهای مورد نیاز مدیریت بحران استان البرز فراهم شود در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن