تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803714922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان، مطالبات مردم را فراموش نکنند/خواسته‌های مردم چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نمایندگان، مطالبات مردم را فراموش نکنند/خواسته‌های مردم چیست؟
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه، نمایندگان راه یافته به مجلس نباید فراموش کنند که مردم تحول آفریده اند، عنوان کرد: مسئولان و نمایندگان باید بدانند که همین مردم قسم وفاداری تا آخر عمر با مسئولان را نخورده اند و مسئولان از این جهت برمی‌گزینند که به آنها خدمت کنند، لذا مسئولان باید کمر همت را ببندند تا مطالبات و خواست های مردم را برآورده کنند.
آفتاب : قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مردم در روز هفتم اسفند با انگیزه قوی، شور، آگاهی و در عین حال با شکوه و عظمت پای صندوق های رای حاضر شدند، گفت: این حضور حداکثری و عظم راسخ در چهره رای دهندگان نشانه نگرانی از سوی مردم برای سرنوشت کشورشان بود.


به گزارش آفتاب، حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در گفت و گو با جماران درباره دلایل حضور جدی و پرنشاط مردم پای صندوق های رای، اظهار کرد: مردم ما از رشد و بلوغ سیاسی برخوردار شده اند و می دانند قهر کردن از صندوق رای هیچگونه نتیجه مثبت برای آنها به بار نخواهد آورد، چه بسا اگر در گذشته هم کناره گیری کرده اند، جز ضرر چیزی به دست نیاورده اند؛ لذا به این نتیجه رسیده اند که باید حضور پیدا کرده و حقشان را استیفا کنند.


وی ادامه داد: مردم با علم به اینکه کسانی قصد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه را داشته اند نیز، تصمیم گرفتند تا خود شخصا جایگاهشان را تثبیت کنند و خود بر سرنوشت شان حاکم باشند و اجازه ندهند دیگری برای آنها تصمیم گیرد.


این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه جماعتی از نخبگان کشور به دلیل اینکه مدافع منافع و حقوق مردم بودند مورد بی مهری واقع شده اند، تصریح کرد: حتما مردم احساس کردند برخی به دلیل دفاع از حقوق مردم، زبان به انتقاد گشوده اند و به همین دلیل آنها تحریب و متهم شده اند. از این رو به لحاظ آگاهی سیاسی به دفاع از مظلومین پرداختند.


وی با اشاره به اینکه در جامعه تحول بنیادین صورت گرفته است، گفت: معتقدم، مردم نه تنها اقدام به برگزاری انتخابات کرده اند؛ بلکه دست به یک رفراندوم و چه بسا بزرگتر از آن زده اند، این اقدام به خودی خود نشان از یک تحول بنیادین در مردم است، چون سابق براین در چنین شرایطی این اندازه حضور، آگاهی و اشتیاق را در مردم شاهد نبودیم. 


منتجب نیا افزود: ما باید این تحول ایجاد شده را به فال نیک بگیریم و آن را یک جهش، نهضت فکری و اتفاق بزرگ سیاسی از سوی ملت تلقی کنیم؛ بنابراین در این مرحله از تاریخ دیگر نمی توان مردمی که آگاهانه در عرصه حضور یافتند را فریب داد و آنها را از صحنه خارج کرد.


وی با بیان اینکه مردم می‌خواستند یک "نه" قوی به جناح تندرو بگویند، خاطر نشان کرد: مردم یک آری به اصلاح طلب ها و خدمت گذاران خود گفتند هر چند که چهره های شاخص اصلاح طلبان از صحنه خارج شده بودند، اما یکی از عوامل بسیار موثر در وحدت و انسجام میان اصلاح طلبان و اعتدال‌گرایان به وجود آورد، چهره های شاخص و محبوب کشور بودند که با مردم سخن گفتند و درعین اینکه مورد ظلم و ستم و محدودیت قرار گرفتند از مردم خواستند حضور پیدا کنند و نهایتا این عوامل دست به دست هم داد تا مردم این شور را پیدا کرده و وارد صحنه شدند.


قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: در مقابل این عزم مردم، جا دارد تا مسئولان، احزاب و تشکل‌های سیاسی که جامعه را هدایت کرده اند و از همه مهمتر منتخبان مردم که بیشترین دین را به آنها دارند، در حد توان دین خود را نسبت به مردم شایسته تقدیر و خدمت ادا کنند و از سوی دیگر مطالبات مردم را دیده و به آنها پاسخ گویند و تلاش کنند تا شان نمایندگی را بالا ببرند. نمایندگان مجلس دهم اساسا باید تلاش کنند که جایگاه مجلس شورای اسلامی را که تا حد زیادی تنزل پیدا کرده با وقار، شجاعت و عقلانیت به جایگاه رفیع خود بازگردانند.


وی با بیان اینکه، نمایندگان راه یافته به مجلس نباید فراموش کنند که مردم تحول آفریده اند، عنوان کرد: مسئولان و نمایندگان باید بدانند که همین مردم قسم وفاداری تا آخر عمر با مسئولان را نخورده‌اند و مسئولان از این جهت برمی گزینند که به آنها خدمت کنند، لذا مسئولان باید کمر همت را ببندند تا مطالبات و خواست های مردم را برآورده کنند.


منتجب نیا در خصوص مطالبات مردم از نمایندگان نیز گفت: خواسته های مردم در بخش های مختلف از جمله حقوق اجتماعی از دست رفته شان و استیفا آن، از بین رفتن فضای امنیتی که مطلوب آنها نیست از جمله خواسته هاست. در زمینه اجتماعی فضای باز سیاسی که حق مسلم آنها است و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از دیگر مطالبات است و در عین حال مسئولان برای خروج از رکود با یاری گرفتن از افراد متخصص و شایسته باید این مسائل را در دستور کار قرار گیرد.


وی یادآور شد: وزیران و مسئولان برای خروج از بحران در کشور نباید خود را عقل کل بدانند و با استفاده از نیروهای با تجربه و نخبگان کشور در جهت حل و ارائه بهترین برنامه اقدام کنند؛ در مقابل زمانی که مردم احساس کنند نمایندگان مشکلات را حل می‌کنند و گام‌های بلند در جهت رفع مشکلات مردم بر می‌دارند، حمایت‌شان از مسئولان، مجلس، دولت و نظام بیشتر خواهد شد.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: ما از برخی مسئولان گله مندیم. مسئولان به جای حرف‌های زیبا زدن باید کار زیبا ارائه دهند. انتظار ما از اعضای دولت این است که در کنار حرف ها و شعارهای خوب، خوب هم کار کنند.










تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن