تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت جنبش حماس با طرح سازش فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مخالفت جنبش حماس با طرح سازش فرانسه
جوان در یادداشتی آورده است:
به گزارش نامه‌نیوز، جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) روز چهارشنبه در بيانيه‌اي مخالفت خود را با طرح فرانسه براي احياي مذاكرات سازش بين تشكيلات خودگردان و رژيم صهيونيستي اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري آلمان، جنبش حماس در بيانيه‌اي كه در سايت اين جنبش قرار گرفت، تأكيد كرد: طرح سازش فرانسه براي ملت فلسطين و منافع ملي آن زيان آور است و در واقع تلاشي براي احياي مذاكرات شكست خورده با رژيم اشغالگر و دور زدن انتفاضه قهرمانانه در كرانه باختري و قدس اشغالي است.

اين جنبش دليل مخالفت خود را خطرات اين طرح به خصوص حذف حق فلسطينيان در قدس و بازگشت آوارگان فلسطيني برشمرد. با اين حال، محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين روز سه شنبه اعلام كرد كه رهبران فلسطيني در حال انجام تماس‌هاي عربي و بين المللي براي تضمين برگزاري كنفرانس بين المللي در چارچوب طرح فرانسه هستند. وي ابراز اميدواري كرد: اين طرح به سازوكاري براي راه حل سياسي همانند آنچه در مذاكرات هسته‌اي ايران و قدرت‌هاي بزرگ به‌وجود آمد، منجر شود. رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين همچنين خواستار ايفاي نقش بيشتر اتحاديه اروپا در زمينه روند سياسي سازش شد و اعلام كرد كه نقش اين اتحاديه بايد با وزن اقتصادي مهم آن تناسب داشته باشد. محمود عباس در جريان ديدار با هيئت پارلماني بلژيك كه تعدادي از نمايندگان فراكسيون‌هاي سياسي اين كشور در آن حضور داشتند، اين هيئت را در جريان آخرين تحولات اوضاع سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين قرار داد.

وي افزود: «تداوم شهرك سازي‌هاي رژيم صهيونيستي تمامي تلاش‌هاي بين المللي براي خارج كردن روند سياسي سازش از بحران كنوني را به شكست كشانده است و اين در حالي است كه تشكيلات خودگردان فلسطين نهايت همكاري را با اين تلاش‌ها انجام مي‌دهد». رئيس تشكيلات رام الله درباره بحث آشتي ملي فلسطين هم مدعي شد كه مقامات رام الله علاقه مند به پايان شكاف داخلي و تحقق وحدت ملي هستند و معتقدند از طريق تشكيل دولت وحدت ملي است كه زمينه برگزاري انتخابات سراسري فراهم مي‌شود.



منبع: جوان آنلاین


۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن