تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت دولت از بنگاه ها شرط رونق بورس


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که در حال حاضر انگیزه لازم برای ورود نقدینگی و سرمایه به بورس وجود دارد گفت: شرط اصلی برای حفظ و افزایش نقدینگی در بازار سهام توجه دولت به صنایع و حمایت از بنگاههاست.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از اقتصادآنلاین، علیرضا آریا با اشاره به این که رسیدن به توافق نهایی در مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام موجب ورود نقدینگی جدید به بورس از ابتدای دی ماه شده است، گفت: این موضوع نشان می دهد در صورت رفع ریسک و تهدیدهای اقتصادی می توان به چرخش سرمایه در اقتصاد کشور و رفع رکود امیدوار بود.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: تاثیر مستقیم برطرف شدن ریسک ها در اقتصاد را می توان به سرعت افزایش شاخص بورس و ورود نقدینگی جدید به بازار سهام دید که در دو ماه گذشته اتفاق افتاده است.
وی در خصوص شرایط تداوم روند صعودی شاخص و نیز حضور نقدینگی در بورس اذعان داشت: بررسی وضعیت دو ماه گذشته بورس نشان می دهد انگیزه لازم برای ورود نقدینگی و سرمایه به بازار سهام وجود دارد، اما شرط اصلی برای حفظ و افزایش نقدینگی در بورس توجه دولت به صنایع و حمایت از بنگاههاست.
این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: در حال حاضر و طی دو ماه گذشته یکی از عوامل اصلی ورود نقدینگی به بازار سهام و نیز رشد شاخص عامل روانی مثبت ناشی از انتشار خبر رسیدن به توافق و مذاکرات هسته ای و اجرایی ...
[ مشاهده متن کامل خبر حمایت دولت از بنگاه ها شرط رونق بورس در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن