تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زرگرپور: 15 درصد جمعیت اصفهان روستایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


زرگرپور: 15 درصد جمعیت اصفهان روستایی است استان‌ها > اصفهان - به گزارش فارس؛ استاندار اصفهان با بیان اینکه 15 درصد جمعیت اصفهان روستایی است، گفت: مسیر توسعه کشور از روستاها می‌گذرد.


 رسول زرگرپور،  امروز در آیین افتتاح همزمان طرح آسفالت جاده‌های 43 روستای استان اصفهان در روستای سوسارت، اظهار کرد: باید در مقابل عظمت این مردم متدین، وقت‌شناس و مؤمن سر تعظیم فرود آورد که حماسه‌ای دیگر در هفتم اسفندماه آفریدند. وی ادامه داد: در این انتخابات چهار میلیون رأی در سطح استان به صندوق‌ها ریخته شد، این انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، از 20 منتخب استان در مجلس شورای اسلامی تعداد 18 نفر مشخص شده و دو نفر نیز در شهرضا، دهاقان و سمیرم به دور دوم راه یافتند. استاندار اصفهان به موضوع روستاها نیز اشاره کرد و گفت: مسیر توسعه کشور از مسیر توسعه روستاها اتفاق می‌افتد و این موضوع به عنوان یک دیدگاه علمی پذیرفته شده است. وی تأکید کرد: در حقیقت، امنیت کشور از محل توسعه روستاها، فعالیت‌های کشاورزی و صنایع وابسته تأمین می‌شود. زرگرپور افزود: در صورتی که قصدمان این باشد که از رشد سکونت‌گاه‌های غیرمجاز و نامتعارف در اطراف شهرها جلوگیری شود نیاز است به توسعه روستاها توجه ویژه شود، این در شرایطی است که امروز 85 درصد جمعیت استان اصفهان، شهری و 15 درصد نیز جمعیت روستایی است. وی عنوان کرد: روستاها باید در شأن مردم خوب و با فرهنگ‌مان باشند، امروز در روستایی در 10 کیلومتری اصفهان هستیم، روستایی که جاده‌های آن تا سال گذشته خاکی بود و با کمترین بارندگی گل می‌شد، پس اینکه می‌گویند اصفهان از تمامی جهات استان برخورداری است، اشتباه است. استاندار اصفهان بیان کرد: برنامه‌ریزان و مسئولان کشور بپذیرند که اصفهان از تمامی شاخص‌های توسعه برخوردار نیست، هرچند این استان در یکسری از شاخص‌ها جزو استان‌های برخوردار محسوب می‌شود اما در بسیاری از شاخص‌ها وضعیت اینگونه نیست و اصفهان نباید در تخصیص اعتبارات در رده‌های آخر کشور باشد. وی اضافه کرد: اقدامات خوبی با همکاری بنیاد مسکن، ثبت اسناد و سازمان‌های مرتبط برای سنددار کردن خانه‌های روستایی در حال انجام است، این اقدام باعث هویت دار شدن منازل شده و به مالکیت‌ها معنا می‌بخشد و اقدام خوبی است. زرگرپور گفت: بسیار خوشحالیم که مشکلات روستاها در حال برطرف شدن است و امیدواریم تمامی مشکلات روستاهای استان هرچه زودتر برطرف شوند. در پایان این مراسم و با حضور، استاندار و فرماندار اصفهان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، برخی دهیاران و بخشداران و سایر مسئولان استان سند خانه‌های روستایی چند روستا به صاحبان آنها اعطا شد.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 21:35:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن