تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز: مدیران برمبنای اصول برای سال جدید برنامه ریزی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار البرز: مدیران برمبنای اصول برای سال جدید برنامه ریزی کنند استان‌ها > البرز - استاندار البرز بامبنا قرار دادن اصول برنامه ریزی در اقدامات اجرایی گفت: مدیران باید با برنامه ریزی اصولی در جهت توسعه و پیشرفت استان البرز در سال جدید گام بردارند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"سیدحمیدطهائی"پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه «شورای برنامه ریزی و توسعه استان» با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم به تأسی از جمهوری اسلامی و فرمان مقام معظم رهبری با ایستادگی تمام در انتخابات هفتم اسفندماه مشارکت پر شوری داشتند.
وی با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات افزود: بامبنا قرار دادن اصول برنامه ریزی در اقدامات اجرایی می توان هرچه بیشتر در جهت توسعه و پیشرفت استان البرز گام برداشت .
طهائی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: مردم با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری با ایستادگی تمام در انتخابات هفتم اسفندماه مشارکت پر شوری داشتند.
وی افزود: این اتفاق در استان به همت فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرایی، بازرسی، نظامی و امنیتی و تمامی نهادها رقم خورد و مردم با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات باشکوهی را رقم زدند.
استاندار البرز گفت: امیدمی رود نمایندگانی که مسئولیت پیگیری مطالبات مردم را عهده دار شده اند این رسالت سنگین را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانند و از یکایک نامزدهایی که ثبت نام کردند و آنهایی که به خانه ملت راه یافتند و تا پایان کار همراه بودند قدردانی می شود.
وی افزود: این اتفاق در استان به همت فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرایی، بازرسی، نظامی و امنیتی و تمامی نهادها رقم خورد و مردم با حضور در پای صندوق های رأی انتخابات باشکوهی را رقم زدند.
استاندار البرز گفت: امیدمی رود، نمایندگانی که مسئولیت پیگیری مطالبات مردم را عهده دار شده اند این رسالت سنگین را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانند.
طهائی با قدردانی از یکایک کاندیداهایی که ثبت نام کرده اند و آنهایی که به خانه ملت راه یافتند و تا پایان کار همراه بودند تشکر نمود.
بررسی لایحه بودجه سال 95، مصوبه کارگروه تخصصی عمران و زیربنایی و مرور سرفصل برنامه ششم توسعه از محورهای شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندار البرز بود.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 15:18:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن