تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری در بوشهر برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری در بوشهر برگزار می شود
رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر ازبرگزاری کنگره علمی یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری ۱۳ اسفندماه در بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.


عبدالکریم مشایخی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری گفت: شهید رئیسعلی دلواری از افتخارات ایران است و نام رئیسعلی به‌عنوان سردار بزرگ مبارزه با استعمار در تاریخ ثبت و از افتخارات ایران اسلامی، استان بوشهر و شهرستان تنگستان است. مشایخی همچنین با اشاره به دلاوری های این مجاهد افزود: رئیسعلی دلواری در یک قرن پیش با شکست تجاوزگران انگلیسی درحمله به بوشهر حماسه جاودانی آفرید. رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر در ادامه افزود: شهید رئیسعلی دلواری وهمرزمانش پس از دریافت فتوا از علمای دینی همچون آیت‌الله بلادی، آیت‌الله سید مرتضی علم‌الهدی و آیت‌الله برازجانی نبرد خود را علیه تجاوزگران انگلیسی آغاز کرد و به شهادت رسیدند. وی  همچنین تصریح کرد: 43 مقاله علمی برای ارائه در کنگره علمی یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری ارسال شده که 12 مقاله آن برای ارائه در کنگره انتخاب شده است. رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر با بیان اینکه این مقالات از دانشگاه‌های شیراز، اصفهان و تهران ارسال شده گفت: در کنگره یاد شده ضمن بررسی و تحلیل مبارزات مردم جنوب علیه استعمار در یک قرن گذشته از سه کتاب رونمایی می‌شود. مشایخی  همچنین از رونمایی از کتاب 500 سال مقاومت مردم جنوب ایران علیه استعمار، زیل‌هلم واسموس و کتاب حاج سید محمدرضاتاجرکازرونی فخرالتجار بوشهری در این گنگره خبر داد.  

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن