تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب سمی شوینده ها و آسیب های جبران ناپذیر پوستی


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: بهتر است مواد شوینده را با یکدیگر ترکیب نکنید چون آسیب های مضر و جبران ناپذیری برای سلامتی تان خواهند داشت توصیه می کنیم از این مواد دوری کنید و اجازه ندهید باعث مسمومیت و بیماری شما شوند.
خبرگزاری ایسنا: مهرداد ملک با بیان اینکه مخلوط کردن شوینده ها با هم می تواند خطرناک بوده و آسیب هایی را متوجه پوست کند، به افراد توصیه کرد تا به هیچ عنوان شوینده ها را با هم ترکیب نکنند.
ملک با بیان اینکه مخلوط کردن شوینده ها به دلیل ایجاد و متساعد شدن گازهای خطرناک توصیه نمی شود، افزود: زیرا کار ممکن است بجز آسیب های پوستی، مخاطات بدن را نیز در معرض مخاطره قرار دهد.
این متخصص پوست سپس از افراد خواست از شوینده های استاندارد استفاده کنند و هنگام خرید به علامت استاندارد محصول توجه کنند، زیرا استفاده از شوینده های غیراستاندارد می تواند زمینه ساز ابتلا به مشکلات پوستی در افراد شود.
این متخصص پوست، مو و زیبایی سپس به افراد توصیه کرد: حین استفاده از شوینده ها حتما از محافظت کننده ها استفاده کرده و از این طریق مانع از آسیب دیدن پوست و مخاطات خود شوند.
ملک استفاده از دستکش و ماسک را حین استفاده از شوینده ها ضروری عنوان کرد و به افرادی هم که به استفاده از دستکش ها حساسیت دارند، توصیه کرد: زیر دستکش های پلاستیکی، دستکش نخی بپوشند.
وی با بیان اینکه استفاده از دستکش های نخی تنگ برای پوست مضر ...
[ مشاهده متن کامل خبر ترکیب سمی شوینده ها و آسیب های جبران ناپذیر پوستی در فردا نیوز ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن