تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816921294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سان انتخاب مي‌كند؛ده ستاره تابناك اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سان انتخاب مي‌كند؛ده ستاره تابناك اروپا
‌چه كساني ستاره‌هاي تيم‌هاي مختلف حاضر در اروپا هستند؟ اين سوالي است كه ذهن علا‌قه‌مندان فوتبال اروپا را به خود مشغول كرده و كارشناسان روزنامه سان سعي كرده‌اند با توجه به بازي‌هاي دور اول در اين مورد اظهارنظر كنند. 16 تيم برتر اروپا با انگيزه و اعتماد به نفس فراوان به اين رقابت‌ها آمده‌اند و انتخاب تنها يك بازيكن از جمع ستاره‌ها كار دشواري است. اما بي‌شك هر تيمي يك ستاره دارد و كارشناسان اين روزنامه آن ستاره‌ها را برگزيده‌اند. باز هم طبق تمام نظرسنجي‌هاي امسال كريستيانو رونالدو رتبه اول جدول بهترين‌ها را به خود اختصاص داده جالب اينكه ضعف قهرمان جهان در بازي سبب شد نماينده ايتاليا تازه در رتبه پنجم اجازه اظهار وجود پيدا كند.

1)‌كريستيانو رونالدو: اگر او را به‌عنوان بهترين بازيكن به پرتغال انتخاب نكنيم چه كسي بايد انتخاب شود. اين ستاره نايب‌قهرمان فصل پيش است و بي‌شك مي‌تواند ستاره اين تورنمنت باشد نيز به شرط اينكه پرتغال او همچون يورو 2004 و همچون بازي اول پرقدرت به راه خود ادامه دهد.

2)‌فرنادو تورس: بعد از نمايش درخشان در ليورپول حال او مي‌تواند اميد اسپانيايي‌ها براي پايان بخشيدن به سال‌ها ناكامي باشد. شاگردان لوئيس آداكونس يكي از اميدهاي اين دوره به حساب مي‌آيند و تورس مي‌تواند نقش بزرگي در تحقق اين رويا داشته باشد.

3) ميشائيل بالا‌ك: كاملا‌ روي فرم است و وزنه اصلي آلمان‌ها. روزهاي ناكامي و نيمكت‌نشيني در چلسي را مدت‌ها است پشت سر گذاشته و بازوبند كاپيتاني آلمان برازنده اوست. ناكامي در فينال ليگ قهرمانان مي‌تواند انگيزه او براي رسيدن به فينال وين باشد.

4)‌فرانك ريبري: او گزينه خوبي است تا جاي خالي زين‌الدين زيدان را پر كند. سايه زيدان سال‌ها بر سر فوتبال فرانسه بوده و حال ريبري جوان مي‌تواند ستاره جايگزين او باشد. با وجود نيري آنري ناآماده يورو 2008 فرصت خوبي است براي اثبات نبوغ ستاره بايرن مونيخ.

5)‌لوكاتوني: آندره پيرلو مهره بي‌بديل ايتاليا است اما وظيفه گلزني برعهده اوست. بيخود نيست كه او را يكي از بهترين تمام‌كننده‌هاي جهان مي‌دانند هرچند در بازي اول چندان روي فرم نشان نداد. اگر ايتاليا مي‌خواهد افتخار جام جهاني را تثبيت كند و بعد از 1968 دوباره طعم قهرماني را بچشد چاره‌اي ندارد جز اينكه حساب ويژه‌اي روي مهاجم سابق فيورنتينا باز كند.

6)‌رودفان نيستلروي: بعد از 10 سال هنوز هم يكي از بهترين مهاجمان اروپا است. در بازي اول براي نارنجي‌ها گلزني كرد و ثابت كرد تمام اختلا‌ف‌ها به پايان رسيده. اين مي‌تواند آخرين حضور ملي او در يك تورنمنت مهم باشد و قطعا او اين فرصت را به اين راحتي‌ها از دست نمي‌دهد.

7)‌لوكا مودريچ: اگر انگليس به اين رقابت‌‌ها راه نيافته اين را بايد به حساب شانس بزرگ بازي‌ساز كروات دانست كه به دعوت استيومك‌لا‌رن (سرمربي سابق انگليس) پاسخ منفي داد و حال با كرواسي در اروپا مي‌درخشد.

8)‌زلاتان ابراهيموويچ: بدون شك او تنها سوئدي است كه شايستگي حضور در اين فهرست را دارد و مي‌تواند خاصيت كسل‌كنندگي فوتبال سوئد را به‌طور كامل محو كند. او قدرت فوق‌العاده‌اي دارد و با اينتر فصل فراموش‌ناشدني را سپري كرد. ‌

9)‌آدريان موتو: تمام اميدهاي روماني براي صعود از گروه مرگ روي او طراحي شد. با وجود ايتاليا، فرانسه و هلند روماني شانس زيادي براي صعود ندارد اما آنها هنوز هم به شگفتي فكر مي‌كنند و نمايش ضعيف دو غول گروه اميد آنها را چندبرابر كرده است. وقتي نمي‌دود حضورش براي هر تيمي مضر است اما وقتي روي فرم است هميشه بايد منتظر يك شگفتي از سوي او بود.

10)‌آندري آرشاوين: با حذف پاول پوگربنياك كه مورد غضب گاس هيدينك قرار گرفت همه نگاه‌هاي روس‌ها به او خيره شد. هر چند به‌دليل مصدوميت در دو بازي اول گروه نمي‌تواند تيمش را همراهي كند.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن