تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحشت صهيونيست‌ها از توليد اسلحه توسط جوانان فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وحشت صهيونيست‌ها از توليد اسلحه توسط جوانان فلسطين
منابع اطلاعاتي رژيم صهيونيستي از چالش خطرناك براي ارتش اين رژيم و مواجهه با پديده جديد توليد اسلحه توسط جوانان فلسطيني در شهر الخليل خبر دادند.
راديو ارتش رژيم صهيونيستي روز سه‌شنبه گزارش داد كه دو برادر تك تيراندازي كه اخيراً بازداشت شده‌اند، پرده از يك چالش خطرناك برداشتند كه بايستي ارتش اين رژيم و دستگاه اطلاعاتي شاباك با آن مقابله كند. بر اساس اين گزارش، ارتش رژيم صهيونيستي با يك چالش جديد در شهر الخليل مواجه است و آن اينكه اين دو جوان توانسته‌اند اسلحه تك‌تيرانداز با دقت بالا را كه نمونه آن در صنايع اصيل توليد اسلحه ساخته مي‌شود، توليد كنند. افسر دستگاه شاباك در اين باره گفت كه اسلحه تك‌تيراندازي كه اين دو برادر در اجراي عمليات‌هاي خود از آن استفاده كرده‌اند، از دقت بالايي برخوردار است و در الخليل ساخته شده است.
وي افزود كه باند قباطيا كه سعي داشت حمله مسلحانه در نزديكي باب العامود انجام دهد، از اين اسلحه استفاده كرد. بر پايه اين گزارش، ارتش رژيم صهيونيستي و تشكيلات خودگردان در دوره‌اي كه «ديتون» بر دستگاه‌هاي امنيتي اين تشكيلات نظارت داشت، توانستند مقادير زيادي سلاح را مصادره كنند و در اين راستا سلام فياض، نخست‌وزير سابق دولت فلسطين، جمع‌آوري و مصادره اسلحه فلسطينيان را هدف اصلي دولت خود براي پايان دادن به انتفاضه دوم قرار داده بود.





تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن