تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علل لزوم عذرخواهی عربستان از لبنان و منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: شبکه المنار لبنان در گزارشی به بررسی علت هایی که به خاطر آنها عربستان باید از اقدامات خود در قبال لبنانی ها و دیگر ملت های منطقه و کشورهای اسلامی عذرخواهی کند، پرداخته است.
به گزارش مشرق، شبکه المنار در مطلبی به بررسی تنش های اخیر که میان عربستان و لبنان ایجاد شد و علل لزوم عذرخواهی مسئولان سعودی از لبنانی ها پرداخته است.
بر اساس این گزارش مقامات لبنانی طی روزهای اخیر اعلام کردند که سعودی ها باید به دلیل سیاست هایی که در قبال لبنان و مردم این کشور طی دوران اخیر در پیش گرفتند و در صدد این بودند که لبنان را به یک «امارت» برای عربستان تبدیل کنند، عذرخواهی کنند.
در ادامه این گزارش، نویسنده به علل لزوم عذرخواهی عربستان پرداخته شده است و اسباب آن را بدین شرح مطرح کرده است:
۱: نوع رفتار اخیر عربستان با لبنان و اعمال فشار بر آن به گونه ای که انگار لبنان تحت حاکمیت آل سعود است. همچنین تلاش رژیم سعودی برای مداخله در امور داخلی لبنان از طریق تحمیل خواسته های خود به احزاب، دولت و مردم لبنان و هدایت آنها به سمت اتخاذ تصمیم هایی در راستای خواسته های خود.
۲: نوع مواجهه و واکنش سعودی ها در خصوص دفاع لبنانی ها از خود در برابر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ که مجاهدان قهرمان و پاسداران لبنانی را ماجراجو توصیف کرده بود و همچنین مردم لبنان را به دلیل وارد آوردن خسارات به ...
[ مشاهده متن کامل خبر علل لزوم عذرخواهی عربستان از لبنان و منطقه در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن