تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید هیئت تجاری ژاپنی از صنایع خودرویی البرز / روابط اقتصادی البرز با کشور آفتاب تابان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازدید هیئت تجاری ژاپنی از صنایع خودرویی البرز / روابط اقتصادی البرز با کشور آفتاب تابان استان‌ها > البرز - هیئت تجاری شرکت شوجی از شاخه‌های اصلی هولدینگ JFE ژاپن از برخی صنایع خودرویی استان البرز بازدید و شرایط برقراری روابط اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان شرکت شوجی ژاپن در سفر به ایران با حضور در استان البرز از برخی صنایع خودرویی این استان بازدید و با مدیران این صنایع نشست‌هایی را به‌منظور بررسی راه‌های همکاری دوجانبه برگزار کردند.
هیئت اقتصادی ژاپنی در این سفر انتقال تکنولوژی و دانش‌های نوین، مبادله مواد اولیه و مبادله کالا را از اهداف خود در این سفر بیان کرده و وضعیت صنایع ایران را موردبررسی قراردادند.
از نکات جالب در این بازدیدها شگفتی هیئت اقتصادی ژاپنی از توان بالای فنی صنایع خودرویی ایران بود به‌نحوی‌که اعلام داشتند توان صنایع ایران بسیار فراتر از تصوری بود که در خصوص صنایع ایران پیش از این سفر در ذهن داشته‌اند.
هیئت تجاری شرکت شوجی به نام‌های HIDENARI YAMADA»» و ««MASASHI AKABANE و «TAKAYA MATSUMOTO» توسط شرکت بازرگانی طلوع اقتصادمانی و با هماهنگی سازمان صنعت معدن و تجارت به استان البرز سفر کردند تا راه‌های برقراری روابط اقتصادی مابین دو طرف موردبررسی قرار گیرد.
در این بازدید مهدی نوری مدیرعامل شرکت طلوع اقتصادمانی، سعید حیدری عضو هیات مدیره شرکت طلوع اقتصادمانی، محمد ایازی رئیس اداره سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز، علی دوستی رئیس هیئت‌مدیره شرکت ققنوس انرژی بین‌الملل این هیئت تجاری را همراهی می‌کردند.



در این بازدید مهندس مهدی نوری مدیرعامل شرکت طلوع اقتصادمانی ضمن ارائه گزارشی از دعوت این هیئت تجاری به استان البرز اظهار داشت: استان البرز به عنوان یکی از استان‌های غنی کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه اقتصادی دارد که یکی از این ظرفیت‌ها صنایع خودرویی است.
وی افزود: هیئت تجاری شوجی ژاپن که برای بازدید از صنایع استان البرز به این استان سفر کرده است از توان اقتصادی بالایی در کشور ژاپن برخوردار است که می‌تواند با برقراری روابط اقتصادی با البرز شرایط خوبی را در این زمینه ایجاد کند.
نوری در ادامه تأکید کرد: هیئت ژاپنی آمادگی خود را برای انتقال تکنولوژی و دانش‌های نوین صنعتی به‌خصوص صنعت خودرو و همچنین مبادله محصولات و مواد اولیه باکیفیت اعلام کرده است که امیدوار هستیم بتوان بنا بر نیاز صنایع استان شاهد همکاری دوجانبه‌ای از سوی هر دو کشور باشیم. * شرکت فنی مهندسی خور
شرکت فنی مهندسی خور از صنایع وابسته به صنعت خودرو نخستین مجموعه‌ای بود که توسط این شرکت مورد بازدید قرار گرفت و مدیران این کارخانه با استقبال از همکاری با بازرگانان ژاپنی تأکید کردند: آماده همکاری دوجانبه با هیئت ژاپنی راداریم و می‌توانیم در بخش‌هایی همچون انتقال فنّاوری، خرید مواد اولیه با یکدیگر مشارکت داشته باشیم.
* ماموت تحسین ژاپنی‌ها را برانگیخت
مجتمع صنعتی ماموت به‌عنوان یکی از صنایع بزرگ و صاحب‌نام استان البرز یکی دیگر از این شرکت‌ها بود که هیئت تجاری ژاپنی از این مجموعه بازدید به عمل آورد که سطح بالای این کارخانه مورد تحسین هیئت ژاپنی قرار گرفت و در ادامه طی نشستی که با واحد بازرگانی ماموت برگزار شد راه‌های تجارت و همکاری‌های دوجانبه را موردبررسی قراردادند.



* آمادگی شرکت توسعه صنایع خودرو برای همکاری دوجانبه
ژاپنی‌ها در ادامه از خطوط تولید شرکت مجموعه‌های پرسی توسعه صنایع خودرو بازدید و به مذاکره با مدیر بازاریابی و فروش این شرکت پرداختند.
سعید ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت مجموعه‌های پرسی توسعه صنایع خودرو با بیان اینکه این شرکت زیرمجموعه شرکت ایران خودرو و سایپا قرار دارد، اظهار داشت: این مجموعه 15 سال است که فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه این کارخانه دارای چهار خط تولید اتوماتیک و پنج خط دستی است، اظهار داشت: در مجموع 220 نوع قطعه پرسی با استفاده از 500 قالب در این کارخانه تولید می‌شود.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به سیستم مونتاژ این شرکت اضافه کرد: مجموعه ما از 5 سیستم مونتاژ و جوشکاری استفاده می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط در طول سال 60 هزار تن مصرف مواد اولیه داریم که عمده آن شامل ورق می‌شود.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت مجموعه‌های پرسی صنایع خودرو در ادامه یادآور شد: در این مجموعه 900 پرسنل مشغول به فعالیت هستند که بخش عمده این پرسنل دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
این مسئول در ادامه از همکاری دوجانبه با هیئت اقتصادی اپنی استقبال و اظهار داشت: لازم است به‌منظور برقراری این ارتباط با توانمندی‌ها و نیازهای یکدیگر آشنا شویم تا بتوان از نیازهایمان را با استفاده از توانمندی‌های طرف مقابل برطرف کنیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: از انتقال دانش و تکنولوژی‌های نوین از کشورهای خارجی استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم ارتباط تجاری خوبی با هیئت ژاپنی داشته باشیم.
وی در ادامه از توانمندی‌های صنایع خودرویی سخن به میان آورد و یادآور شد: طی سال‌های گذشته با استفاده از توان متخصصان داخلی توانسته‌ایم به جایگاه خوبی دست‌یابیم اما در شرایط کنونی از همکاری‌های دوجانبه با صنعتگران خارجی استقبال می‌کنیم.



* بازدید از شرکت قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو
هیئت اقتصادی ژاپنی در ادامه این سفر یک‌روزه به استان البرز به کارخانه قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو رفت و ضمن بازدید از خطوط تولید این کارخانه نشستی را با مدیران این مجموعه برگزار کرد که در این نشست علی موسوی معاونت طراحی و ساخت و همچنین رضا قوام معاون مدیر بازرگانی و فروش، رسول سنایی زاده مسئول روابط عمومی به نمایندگی از این کارخانه حضور داشتند.
علی موسوی معاونت طراحی و ساخت کارخانه قالب‌های صنعتی ایران در ادامه به تشریح فعالیت‌های این کارخانه پرداخت و اظهار داشت: آمادگی فعالیت اقتصادی را با هیئت تجاری ژاپنی راداریم.
وی افزود: باید شناخت مناسبی از حوزه فعالیت‌های یکدیگر داشته باشیم تا بتوانیم با استفاده از توان یکدیگر در عرصه اقتصادی همکاری دوجانبه‌ای داشته باشیم.
* استقبال همکاری گروه سایپا
نشست با مدیر خرید فلزات گروه سایپا آخرین برنامه سفر هیئت اقتصادی شرکت شوجی ژاپن به استان البرز بود که این نشست در محل شرکا سایپا با برگزار شد.
در این نشست هیئت تجاری ژاپنی به تشریح حوزه فعالیت‌های هولدینگ خود پرداخت و اظهار داشت: ما آمادگی داریم در بحث تأمین مواد اولیه و انتقال تکنولوژی همکاری دوجانبه‌ای با گروه سایپا داشته باشیم.
در ادامه محمدرضا زندی منش مدیر خرید فلزات گروه سایپا با اشاره به فصل جدید روابط اقتصادی کشور یادآور شد: در این شرایط درخواست‌های بسیاری برای همکاری از سوی شرکت‌های خارجی با گروه سایپا ارائه‌شده است که برای همکاری همه این پیشنهاد‌ها را بررسی و بهترین پیشنهاد را همکاری خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به سوابق شرکت JFE در عرصه فولاد و فلز اظهار داشت: علاقه‌مند به همکاری با این مجموعه هستیم و امیدواریم بتوانیم در شرایط مناسبی به با این هیئت تجاری ژاپنی همکاری داشته باشیم.  

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 11 اسفند 1394 - 17:11:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن