تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804298532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نورچشمی‌ها و حیات خلوتی به نام شهرداری زنجان/رازهایی که فاش شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان اعلام شد؛
نورچشمی‌ها و حیات خلوتی به نام شهرداری زنجان/رازهایی که فاش شدند

شورای شهر


شناسهٔ خبر: 3570433 - سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
استانها > زنجان

زنجان-جلسه شورای شهر زنجان این هفته به انتقاد از عملکرد شهرداری زنجان گذشت و پرده از رازها و مسائل پشت پرده شهرداری زنجان برداشت. خبرگزاری مهر- گروه استانها؛ جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در حالی برگزار شد که چند تن از اعضای شورا مسائل قابل تاملی را مطرح کردند. در این جلسه ابتدا سعید امیدی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از حضور حماسی مردم زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تقدیر کرد و این میزان مشارکت را نشان از تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی دانست. وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات شهرداری زنجان در زیباسازی شهر در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی قابل‌توجه بود و در آستانه نوروز شاهد اقدامات مناسب و مدیریتی خوب در این حوزه بودیم. رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بابیان اینکه در آستانه فرارسیدن عید نوروز باید اقدامات لازم در راستای زیباسازی شهر صورت گیرد، افزود: برای فراهم کردن شرایط مناسب در ایام نوروز باید اهتمام جدی در بین مسئولان وجود داشته باشد و مردم نیز همکاری لازم را صورت دهند. وضعیت آرامستان‌های مرکز شهر اصلاً مناسب نیست در ادامه این جلسه معصومه حمزه تبار عضو شورای شهر زنجان انتقاداتی را به عملکرد شهرداری زنجان وارد کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی وضعیت آرامستان‌های مرکز شهر اصلاً مناسب نیست و انبوهی از مشکلات برای مردم شهر بوجود آورده است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر اینکه شهرداری زنجان برای حل مشکلات ترافیکی باید پارکینگ‌هایی را برای آرامستان‌های داخل شهر برنامه‌ریزی کند، افزود: شرایط فعلی برای مردم شهر بسیار آزاردهنده است.

حمزه تبار خواستار تسریع در آماده‌سازی آرامستان جدید زنجان شد و گفت: شهرداری زنجان باید جذابیت‌های لازم برای استقبال مردم از آن ایجاد کند. ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای بهشت‌زهرای زنجان ضروری است.

عملکردی توسط شهرداری زنجان وجود ندارد پریسا شعبانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در سخنانی از زحمات پارکبان‌های شهر تقدیر کرد و خواستار توجه به زحمات این کارگران شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه سخنان زیادی گفته می‌شود اما توسط شهرداری عملکردی وجود ندارد، افزود: بارها در خصوص تخلفات ساختمانی خواستار توضیح شهردار شدیم که متأسفانه پاسخی داده نشده و همچنان این تخلفات ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خواستار ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری زنجان شد و در ادامه سخن خود انتقاداتی به وضعیت پیش‌آمده به آسفالت خیابان‌های شهر زنجان کرد. هزینه‌های زیادی صورت گرفته اما وضعیت آسفالت‌ها حتی مواردی که جدیداً آسفالت شده مناسب نیستوی با طرح این پرسش که چه کسی پاسخگوی وضعیت فعلی آسفالت خیابان‌های زنجان است، افزود: مسئولان در این حوزه باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند. هزینه‌های زیادی صورت گرفته اما وضعیت آسفالت‌ها حتی مواردی که جدیداً آسفالت شده مناسب نیست.

شعبانی با انتقاد شدید از برخورد مدیران شهرداری از رویکرد در قبال سرمایه‌گذاران، افزود: سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به پروژه‌های شهری وارد کشور شدند و هماهنگی‌هایی نیز با شهرداری زنجان صورت گرفت اما هیچ اقدام ملموسی صورت نپذیرفت.

انتقادات از عملکرد شهرداری به دو نطق قبل از دستور جلسه شورای شهر ختم نشد و کاظم افشارچی که مدت‌ها بود نطقی در صحن علنی نداشت نکات قابل تاملی در خصوص برخی اقدامات شهرداری زنجان ایراد کرد.

وی ابتدا به مقایسه بودجه عمرانی شهرداری زنجان طی سال‌های اخبر پرداخت و گفت: طی سال‌های اخیر همواره بودجه عمرانی در شهرداری زنجان رو به کاهش بوده است. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند در افق ۱۴۰۰ بودجه عمرانی شهرداری زنجان به صفر نزدیک خواهد شد!. بودجه ۲۰۰ میلیاردی شهرداری زنجان برای سال آینده قطعا محقق نمی شود افشارچی در سخنانی انتقادآمیز خواستار توجه مدیران شهرداری به وضعیت بودجه کل و بودجه عمرانی شهر زنجان شد و تأکید کرد: برای سال آتی بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی مصوب شده که قطعاً محقق نخواهد شد. با این بودجه اگر فرض بر تحقق ۷۵ درصدی باشد ۱۴۰ میلیارد تومان محقق خواهد شد که سهم بخش عمرانی ۶/۳۳ درصد است. اگر نمودار بکشیم در پنج سال آینده بودجه عمرانی شهرداری زنجان به یکی دو درصد خواهد رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان بابیان اینکه در شرایط فعلی نیز بخش قابل توجهی از هزینه‌های شهرداری از محل مالیات بر ارزش‌افزوده تأمین می‌شود، افزود: مقررشده مالیات ابتدا به خزانه برود و بعداً تخصیص یابد. مسئولان شهرداری پاسخ دهند که اگر این اتفاق بیافتد چه خواهند کرد. در سال جاری ۲۸ نفر به کارکنان شهرداری زنجان اضافه‌شده است. باید پاسخ دهید این افراد چگونه بدون مجوز وارد شهرداری شده‌اند افشارچی از افزایش هزینه‌ها و متورم شدن بدنه شهرداری زنجان گلایه کرد و گفت: در سال جاری ۲۸ نفر به کارکنان شهرداری زنجان اضافه‌شده است. باید پاسخ دهید این افراد چگونه بدون مجوز وارد شهرداری شده‌اند. متأسفانه برخی سازمان‌ها تبدیل به حیات خلوت نورچشمی‌ها شده‌اند. سازمان فضای سبز ازجمله این سازمان‌ها است.

افشارچی در ادامه سخنان خود انتقاداتی نیز به بودجه و متمم آن داشت و از برخی مواد که به‌موجب آن اختصاص هزینه برای نیروی انسانی شده گلایه کرد و گفت که رأی خود را از بودجه پس می‌گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر از دریافت پاداش وعیدی اعضای برخی کارگروه‌ها نیز انتقاد کرد و گفت: افرادی بیش از ۳۰ میلیون تومان از این بخش دریافتی دارند. برخی افراد در چندین کارگروه به‌صورت همزمان عضو هستند و دریافتی دارند. این‌ها هزینه‌های سنگینی به شهرداری تحمیل می‌کند. دریافت اضافه کاری برای هیچ

وی از اضافه‌کاری زیاد برخی از کارکنان که کاری انجام نمی‌دهند پرده برداشت و خواستار تعیین تکلیف این وضعیت نابسامان در شهرداری زنجان شد. برخی از مدیران شهرداری که در دوره مدیریت شهرداری سابق و شهرداری فعلی مورد غضب واقع‌شده‌اند و مسئولیتی ندارند همچنان حقوق و مزایا دریافت می‌کنند.

جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در پایان مصوباتی نیز داشت. دو مصوبه مربوط به تملک ملک بود. صدور پروانه رایگان برای موسسه خیریه روزبه، مساعدت به کانون ناشنوایان، مساعدت به یک شهروند و افزایش تأمین سرانه فضای سبز در آپارتمان‌ها از مصوبات دیگر بود. همچنین یک لایحه نیز به دلیل اختلافات زیاد از طرف شهردار پس گرفته شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن