تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزار تن میوه قاچاق وارد کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: محمد حقانی از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد ، به موضوع میوه قاچاق به صورت جدی بپردازد.

به گزارش تراز ،رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شهرداری در دویست و چهل سومین جلسه شورای شهر تهران که با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی برگزارشد با اشاره به مراجعه مکرر مردم برای تعیین تکلیف برخی از زمین‌های موجود در حریم گفت: حدود یک هزار هکتار از اراضی موجود در حریم شامل قرچک، سوهانک، دارآباد، ولنجک و غیره به تعاونی‌ها واگذار شده است و مردم برای تعیین تکلیف آن مدام به ما مراجعه می کنند.
وی افزود: این موضوع تنها در سرخه حصار و شهرک زیتون شامل 240 هکتار از اراضی می‌شود که جزو مناطق حفاظت شده است.
حقانی گفت: به مالکان سرخه حصار در پردیس زمین معوض ارائه شده است اما مالکان ادعا می کنند به آنها در تهران زمین فروخته شده به همین دلیل زمین معوض در پردیس حق آنها را ضایع می کند. این زمین ها در حال خرید و فروش و دست به دست شدن است و روز به روز مشکلاتشان افزوده می شود.
وی با اشاره به تهدید درختکاری‌های اطراف تهران گفت: این اراضی چه با ساخت بزرگراه و چه به دلیل وجود مشکلات دیگر همواره در معرض تهدید بوده است. استدعا دارم منابع طبیعی بر حلقه سبز پیرامون تهران نظارت داشته باشد زیرا تنها در حریم 6 هزار هکتار باغات و اراضی مزروعی به عنوان حلقه حفاظتی وجود دارد و اگر وزیر جهاد کشاورزی نتواند در این مورد اقدامی انجام دهد اشخاص دیگر نیز نمی توانند موثر باشند.
حقانی در ادامه با اشاره به میوه قاچاق در میادین میوه و تره بار تهران افزود: 4 هزار تن میوه قاچاق به کشور وارد و توزیع می شود این در حالی است که سیب‌ها در شهر رضا و ارومیه از بین می رود.
وی گفت: تعاونی ها در گذشته کارساز نبوده و مشکلاتی ایجاد کرده‌اند که تفاوتی با بخش خصوصی ندارند لذا می توان با تهیه یک سامانه این موضوع را مرتفع کرد.
حقانی افزود: در میادین میوه و تره بار تهران میوه چند دست جابجا می‌شود تا به دست مردم برسد در نتیجه با تهیه سامانه هم از قاچاق و هم از تعدد واسطه جلوگیری می شود.


منبع: صدا وسیما







زمانبندی انتشار: 11 اسفند 1394 - 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن