تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در بزرگترین رویداد قرآنی تیران و کرون شرکت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: محسنی گفت: آزمون چهارمین دوره طرح ملی قرآن کریم با حضور بیش از 300 حافظ قرآن کریم شهرستان در رده های سنی مختلف در امامزاده عبدالله کوهان برگزار می شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در گفتگو با سفیر تیران و کرون با اشاره به برگزاری بزرگ ترین رویداد قرآنی در شهرستان، اظهار کرد: آزمون سراسری مرحله چهارم طرح تربیت حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه ۱۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان برگزار می شود.
محمد علی محسنی با اعلام این خبر افزود: این آزمون با حضور بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم شهرستان در رده های سنی مختلف در امامزاده عبدالله کوهان اجرا می گردد.
وی خاطرنشان کرد: آزمون چهارمین دوره طرح ملی قرآن کریم به صورت کتبی و از جزء سی، جزء سی و یک، جزء سی و یک و دو، پنج جزء، پانزده جزء، بیست جزء، حفظ کل، حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی گرفته می شود.
محسنی از همکاری سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان با اداره اوقاف و امور خیریه برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون تقدیر کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در ایام قاطمیه، تصریح کرد: برنامه سوگواره یاس نبوی به مدت پنج روز از تاریخ بیست تا ۲۴ اسفند در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در بزرگترین رویداد قرآنی تیران و کرون شرکت می کنند در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در بزرگترین رویداد قرآنی تیران و کرون شرکت می کنند






سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن